Väkivaltainen

Väkivaltainen

Käyttäjä Kiva aloittanut aikaan 08.11.2018 klo 13:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kiva kirjoittanut 08.11.2018 klo 13:06

Väkivaltaa olen käyttänyt nuoresta pojasta lähtien. Lyönnyt aina kun menee vähän enemmän hermot. Urheilussa olen käyttänyt (jääkiekko) alkoholi ei ole ikinä sopinut minulle ja silloin ne hermot vasta äkkiä meneekin ja ei tarvita edes välttämättä syytä siihen. Mustasukkainen kun olen. Niin soppa on valmis. Nykyään en onneksi ota kuin muutama kerra vuoden aikana. Mutta siinäkin on jo muutama kerta liikaa kun iskee mustasukkainen luonne ja mielessä alkaa laukkaa ties mitä. Ja äkkipikainen kun olen niin ei pysy järki mukana ja nujakka on valmis. Eniten harmittaa kun on hyvä nainen rinnalla ja tulee sitten näitä hölmöilyjä. Ikinä en ole naista lyönyt. Mutta parin viime vuoden aikana olen kuitenkin naistan riveleistä retuuttanut ja v…ttaa. rankasti jälkeen päin oma hölmöyteni kun ei ole ikinä ollut tarkoitus hänelle suuttua tai kenellekään muulle naiselle. Nykyään tuntuu että kotonakin välillä aivan hermot riekaleina turhasta ja tulee lapsille huudettua turhasta. Ja siitä se pahamieli vasta tuleekin☹️ no alkoholi olen päättänyt jättää kun se ei todellakaan sovi minulle ja vähäistä se onneksi on ollutkin viime vuosina. Vielä kun saisi jotenkin mustasukkaisuutta karsittua siihen normi tasolle niin parisuhdekkin toimisi huomattavasti paremmin. Tuohon nopeesti hermostumiseen kun sais jonkun tärpin kun ei mitään hajua millä sitä voisin korjata

Käyttäjä Joie kirjoittanut 08.11.2018 klo 20:40

Kyllä siihen varmasti apuja löytyy... parempi lähteä sitä etsimään pikaiseen ennenku olet tyystin menettäny yhteyden vaimoosi ja lapsiisi. Aggressiivinen ihminen on pelottava ja pelko tuhoaa ihmissuhteen. Ei voi luottaa toiseen, jos joutuu pelkäämään.

Näköjään ainakin pk-seudulla ja Kuopion seudulla on tällainen toimija, joka on tarkoitettu nimenomaan miehille, jotka haluaa apua väkivaltaisuuteensa: https://www.miessakit.fi/fi/toimintamuodot/lyomaton_linja

Ehkäpä sieltä voisi myös saada neuvoja siitä, minkä tahon puoleen voi kääntyä, jos et asu noilla alueilla.

Käyttäjä Lissu86 kirjoittanut 11.11.2018 klo 20:25

Hei Kiva.
Hyvä että olet hakemassa apua. Lahden seudulla Ensi-ja turvakotien liitto tekee Jussi-työtä, lisätietoa löytyy helposti googlettamalla. Toivottavasti saat kaipaamaasi apua 🙂