Väkivaltainen parisuhde - en kestä enää
Olen viimein saanut tarpeekseni, ja aion lähteä suhteesta. Olen yrittänyt eroa usein mutta aina palannut miehen vakuuteltua minut ja on minulla tunteitakin häntä kohtaan ollut. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, etten jaksa tätä enää ja tämä tunne on vahvempi kuin ennen. Menneellä viikolla mies on sylkenyt päälleni, herättänyt yöllä huutamalla suoraan korvaan, heittänyt tuopin vettä päälleni, huoritellut, haukkunut anmattitaitoni, elämänkatsomukseni, ystäväni, ulkonäköni. Saanut aivan järjettömiä mustasukkaisuusharhoja joiden aikana potkinut tavaroita ja riehunut. Nyt riittää.
Pohjustin tilannetta hieman seuraavaa kysymystä varten; kuinka jaamme huonekalut? Minä olen ostanut kaiken mitä meillä on ja haluaisin ne mukanani myös viedä. Miehelle jättäisin tosin ostamani sohvasängyn, jotta hänellä olisi peti ja oleskelupaikka, hänelle jäisi myös oma tv, lipastoja sekä muu henk koht elektroniikkansa jne, toisin sanoen täysin asumiskelpoinen setti tavaraa. Minä haluaisin viedä pois itse ostamani sängyn ja television mutta mies pakottaa uhkailemalla jättämään toisen (tällöin hänelle jäisi siis molemmat tv:t tai minun ostamani sänky). Hän sanoo että tuhoaa minut jos en jätä jotain ostamaani ”korvaukseksi” hänelle.
En haluaisi jättää mitään. Miltä tämä teistä kuulostaa?