Väkivaltainen ex-mies ei luovuta

Väkivaltainen ex-mies ei luovuta

Käyttäjä PitkäPinna aloittanut aikaan 23.11.2018 klo 21:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä PitkäPinna kirjoittanut 23.11.2018 klo 21:08

Entinen mieheni oli kaikin tavoin väkivaltainen ja henkistä väkivaltaa hän ei ole lopettanut eromme jälkeenkään. Meillä on yhteinen lemmikki jolle olemme sopineet selkeät vaihtovälit. Mies kuitenkin käyttää eläintä pelinappulana, koston ja vallankäytön välineenä. Olen monesti yrittänyt ettei hän ottaisi yhteyttä kuin eläimeen ja raha asioihin liittyvissä asioissa. Ja että hän ei soittaisi koska pelkkä hänen äänensä kuuleminen alkaa ahdistaa, koska hän oli suhteemme aikana niin väkivaltainen monin tavoin. Hän kuitenkin kiristää lemmikin avulla puhumaan kanssaan puhelimessa, että jos en puhu en saa sitä eläintä itselleni. Olen yrittänyt saada häntä poliisin avulla viralliselle sovittelijalle jossa sopisimme lemmikkiin liittyvät asiat, mutta hän ei ole suostuvainen. Ei tietenkään koska haluaa edelleen jatkaa minun kiusaamistani sen eläimen välityksellä. Lisäksi hän sanoi että vaikka asia menisi sovittelun kautta joudun edelleen tapaamaan häntä vaihdon yhteydessä. Hän pakottaa minut näkemään itseään ja yleensä hän aina sen yhteydessä sanoo jotain tyyliin ”olisitpa kuollut”. En jaksa tätä sairasta miestä enää, voinko hakea oikeudesta apua että mies ei voisi pakottaa enää tapaamaan ja lemmikin vaihdon voisi suorittaa muulla keinoin?