Väkivaltainen elämä
Mies pahoinpitelee mua vähän väliä, nyt se hermostui kun tein ruokaa ja se oli menossa syömään olohuoneeseen..noh, pieni ottaa mallia isästään ja sanoin jotain lapselle..se riitti tälläkertaa, ei auta vaikka yritän myötäillä ja olla hiljaa..se oikein kasvattaa raivoaan ja käy päälle. Nyt on puoli naamaa turvonneena ja mustana..pää täynnä kuhmuja ja kipuja. Sanoi että olen vain huora joka ansaitsee vain kuolla, kuulan kalloon.
Mulla,tai siis meillä, on kaksi lasta, todella pientä..yksin heidän kaikki hoidot teen ja herään joka yö ja joka aamu hoitamaan..mies tykkää juoda, joko kavereiden kanssa tai ilman, viikonloppuisin,vapailla. Olen todella väsynyt, mun äiti kuoli muutama kuukausi sitten…oon tosi väsynyt ja uupunut…paniikkioireet ilmaantuu vähänväliä ja tunnen jatkuvaa turvattomuutta..hain asuntoa, mulle on kahta tarjottu..en kumpaakaan sitten lopulta ottanut, mä en pääse tästä irti. Niin paljon haluaisin kertoa, ei jaksa kirjoittaa.. ei riittäisi rivitkään, saati aika lapsilta.
Ironista että sen yksi lempikappaleita tuntuu olevan pmmp:n joku raja kappale…sehän on amnestyn kappale väkivaltaa vastaan…se on sille varmaan huumoria.
Välillä vaan toivon että kun olen näin selkärangaton enkä pääse irti että se kuolisi, ajaisi vaikka kolarin..ei enää ikinä löisi!!!