Väkivalta parisuhteessa...voiko toinen muuttua koskaan?
4 vuotta jatkunut, olen lähtenyt ja palannut takaisin….kausia on jolloin sitä ei ole, ja toisinaan sitä on..en osaa selittää.taloudellinen, henkinen ja fyysinen väkivalta ja minut on eristetty ystävistä ja kaikista…. :/ luulen et mukana on seksuualista väkivaltaa….
Mieheni painostaa usein seksiin kun sanon etten tahdo, ja joskus hän vain käy”puuhiin” kanssani vaikken olekaan kyl mukana vaan ihan pökkyräs kun makaan päikkäreil tms.kun otan vahvoja lääkkeitä joskus päivisin ahdistukseen… ☹️
Fyysinen väkivalta ei ole mennyt pahemmaksi eikää parempaankaan suuntaan.
Nyt mies ottaa rahani jotka saan(saikkurahat)haltuunsa ja jättää minulle vain sen millä maksa puheaikani ja muut omat pakolliset.hän ostaa minulle välillä vaatteita tms.ja ruuat yms… mutta kuitenkin….
Usein haukkuu ja lyttää jos yritän edes jotain saada aikaan.Moittii kotitöissä minun panostani ja suorastaan palvelen miestäni saamatta kiitosta..saan moitteita.
MUTTA iso MUTTA meillä on puolet ajasta hyvää ja hellää ja ihanaa ja hauskaa…..
onko koskaan mahdollista saada väkivaltaa ja alistamista toisesta pois jos hän ei suostu hakeen apua? 😭 oon tosi rikki ja viiltelen ja joudun syömään vahvoja lääkkeitä tosin tein niit ennen mieheni tuloa elämääni…….
oon toipumassa anoreksiasta ja ei auta et mies sanoo ” hyi hitto sun luut paistaa” ”hanki silikoni tissit ku on tommoset roiskeläpät” häpeen kroppaani eikä huvita syödä 😭😭 😯🗯️ voikoi toinen muuttua vai oonko ihan toivottamassa liitossa? 😑❓