Vainoharhainen mustasuikkaisuus

Vainoharhainen mustasuikkaisuus

Käyttäjä breakheart aloittanut aikaan 17.01.2012 klo 22:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä breakheart kirjoittanut 17.01.2012 klo 22:42

Seurustelin aiemmin kahteen otteeseen sairaalloisen mustasukkasen miehen kanssa, nyt olen huomannut itsessäni samoja piirteitä joita en voinut hänessä sietää: kuten nykyisen avopuolisoni puhelimen tutkimista, epäilyjä joka asiassa, kaikki mitä se sanoo on valhetta, raivoon hänelle, olen ilkeä, loukkaan, satutan…lista loputon! Itseäni ahdistaa koko tilanne, ainakun alan syyttää häntä pettämisestä ni käyn mielessäni keskustelua et miks teen näin ku huomaan et häneen sattuu ja koskee se mitä sanon ja väitän, miks en voi vaan antaa olla ja luottaa..kuitenkin päädyn siihen vastaukseen et jos nyt annan periksi niin alistun siihen mitä se haluaa, vaikka tiedän et kaikki on vaan mun pään sisällä eikä pidä paikkaansa. Haluan tästä tunteesta ja olosta eroon, mua hävettää ja kaduttaa aina jälkeenpäin koska tiedän tekeväni väärin mutta en osaa enkä uskalla näyttää omaa heikkouttanu hänelle, näyttää todellista minääni vaikka hän tietää et oon herkkä ni se kuitenkin hävettää ja todellisuudessa oon ihan yliherkkä joka ottaa kaiken itteensä.

Oon melkee alusta asti ollut mustasukkainen mutta nyt se on mennyt ihan liiallisuuksiin ja tiedän tarvitsevani apua, olen ajatellut meneväni terapeutille tai jollekkin puhumaan asiasta, en enää kestä itseäni.

Mentiin kihloihin jouluna, ja meille tulee vauva heinäkuussa. Haluan ja toivon todella että meistä tulee onnellinen perhe, mutta sitä ennen mun on hoidettava itseni ja mustaskkaisuuteni kuntoon..toivottvasti täällä olisi joku joka osaa mua alustavasti auttaa ja neuvoa!

Ilman apua tuhoon avoliittoni ja tulevan lapsen elämän ja ihanimman miehen rakkauden minua kohtaan.

Terv. Apua tarvitseva

P.S. Toivottavasti tästä saa selkoa 🙂

Käyttäjä Jones53 kirjoittanut 18.01.2012 klo 10:13

Raskautesi johdosta käyt ymmärtääkseni neuvolassa kontrolleissa? Ota asia siellä puheeksi, siitä saattaa aueta väylä mahdollisen ammattiavun piiriin. Hyviä vointeja.

Käyttäjä tunturisopuli kirjoittanut 18.01.2012 klo 15:02

Sinulla on vauva tulossa ja olet onnellisessa parisuhteessa. Onnea siitä! Ja onneksi olet ymmärtänyt hakea äkkiä apua. Miehesi ei varmasti kestä tilannetta kauan ja sinä taas tarvitset energiaa tuleviin koitoksiin, etkä menneisyyden naisten ajattelemiseen. Sinulla on kaikki onnen kapulat käsissäsi. Onneksi olet ajoissa liikenteessä. Yritä suunnata asiat ajatuksiin, kuinka hyvin teillä asiat ovat. Jos mies haluaisi jonkun toisen, hän olisi sen toisen kanssa, ei sinun.
Hän haluaa sinut ja vauvan, hemmottele itseäsi ihanilla kylvyillä ja ole rakastamisen arvoinen! 🙂 Kaikkea hyvää, selviät ihan varmasti kun pääset juttelemaan. Jatka kirjoittamista tännekin.

Käyttäjä breakheart kirjoittanut 18.01.2012 klo 18:16

Kiitos viesteistä ja tuesta 🙂

Joo neuvola on kyllä hyvä idea, pitää ens kerralla asia ottaa puheeks. Tiedän et käyn itkee siellä ja kaikkee ja vielä kun avopuolisoni käy siellä aina mukana niin tulee hävettämään mut se pitää kestää eikä siinä mitään hävettävää pitäisi olla.

Sulle joka kirjoitti vastauksen suoraan tähän niin ei se ole normaalia, mutta itselläni on aina välillä samoja tuntemuksia nyt yrittäy tässä suhteessa et saisi mahdollisimman vähän tietoa kihlatun existä, koska alan vertailee itseeni heihin ja miettii miks/mitä mieheni on niissä nähnyt/ollut heidän kanssa vaikka ovat olleetkin kaikki lyhyitä suhteita.

Mut kertokaa mistä se johtuu ettei mieheni ole yhtään mustasukkainen minusta siis missään asiassa? En kyllä vietä kuin koulussa poikapuolisten kanssa yhteyttä en muuten mutta kuitenkin, ei ole kertaakaan ollut vähäänkään mustasukkainen, vaikka olis tiennyt et joku flirttaa tai jotain mullee, ihmetyttää.

Mut elämämme voi muuten hyvin, kuukauden päästä muutetaan yhteiseen kotiin kun aiemmin asuttu erillään. En voisi toivoa itselleni parempaa miestä kuin nyt on, hän tekee minut onnelliseksi!

Mutta jos käytätte facebookkii niin mitä mieltä ootte siitä että jos puoliso tykkää jonkun naispuoleisen kuvista ja miehille toistepäin? Ite oon sitä mieltä että se on väärin ja törkeetä ja tavallaan jonkin asteista flirttaamista.