Vainoharhainen mustasuikkaisuus
Seurustelin aiemmin kahteen otteeseen sairaalloisen mustasukkasen miehen kanssa, nyt olen huomannut itsessäni samoja piirteitä joita en voinut hänessä sietää: kuten nykyisen avopuolisoni puhelimen tutkimista, epäilyjä joka asiassa, kaikki mitä se sanoo on valhetta, raivoon hänelle, olen ilkeä, loukkaan, satutan…lista loputon! Itseäni ahdistaa koko tilanne, ainakun alan syyttää häntä pettämisestä ni käyn mielessäni keskustelua et miks teen näin ku huomaan et häneen sattuu ja koskee se mitä sanon ja väitän, miks en voi vaan antaa olla ja luottaa..kuitenkin päädyn siihen vastaukseen et jos nyt annan periksi niin alistun siihen mitä se haluaa, vaikka tiedän et kaikki on vaan mun pään sisällä eikä pidä paikkaansa. Haluan tästä tunteesta ja olosta eroon, mua hävettää ja kaduttaa aina jälkeenpäin koska tiedän tekeväni väärin mutta en osaa enkä uskalla näyttää omaa heikkouttanu hänelle, näyttää todellista minääni vaikka hän tietää et oon herkkä ni se kuitenkin hävettää ja todellisuudessa oon ihan yliherkkä joka ottaa kaiken itteensä.
Oon melkee alusta asti ollut mustasukkainen mutta nyt se on mennyt ihan liiallisuuksiin ja tiedän tarvitsevani apua, olen ajatellut meneväni terapeutille tai jollekkin puhumaan asiasta, en enää kestä itseäni.
Mentiin kihloihin jouluna, ja meille tulee vauva heinäkuussa. Haluan ja toivon todella että meistä tulee onnellinen perhe, mutta sitä ennen mun on hoidettava itseni ja mustaskkaisuuteni kuntoon..toivottvasti täällä olisi joku joka osaa mua alustavasti auttaa ja neuvoa!
Ilman apua tuhoon avoliittoni ja tulevan lapsen elämän ja ihanimman miehen rakkauden minua kohtaan.
Terv. Apua tarvitseva
P.S. Toivottavasti tästä saa selkoa 🙂