Vaimoni tapailee nuoria poikia ravintoloissa
Vaimoni aloitti n. 15 vuotta sitten käydä ravintoloissa ilman minua. Hän on kiinnostunut parikymppisten poikien seurasta, tai ehkä pojat ovat kiinnostuneita hänestä. Parisuhteemme aikana hän on pettänyt minua selvästi ainakin kaksi kertaa nuoren pojan kanssa, Epäselvempiä tietooni tulleita tapauksia on muutama. Pettäminen alkoi 3 viikkoa seurustelumme alkamisesta. Kaikille tapauksille on yhteistä, että hän hankkiutuu tilanteisiin, jossa pääsee kosketuksiin nuorten poikien kanssa. Hän on liftannut poikien kyytiin nuorempana ja sitten nykyisin käy ravintoloissa.
Vaimoni viettää usein yhden pojan kanssa ravintolassa aamuyön, tanssii hänen kanssan nopeita ja hitaita ja saa sitten pojalta usein ravintolan kiinni mennessä ehdotuksen mennä johonkin harrastamaan seksiä yhdessä. Vaimoni on selvästi ylpeä ja imarreltu siitä, että vielä on niin haluttu. Asiaan kuuluu, että nämä pojat ovat hänen mukaansa todella hyvän näköisiä, ”mielettömän hyvän näköinen parikymppinen ruotsalaispoika laivalla” jne. Tämän ruotsalaispojan kanssa hän oli kulkenut laivalla käsi kädessä ja tanssinut aamuun asti. Myös tätä edellisen yön hän oli ollut nuoren miehen seurassa aamuun yhdeksään ja antanut hänelle numeronsa, josta alkoi monen kuukauden yhteydenpoito ja salaisten tapaamisten suunnittelu.
Luulin, että vaimoni ei pysty suoraan valehtelemaan, mutta edellä kerrottu 15 vutta sitten tapahtunut yöelämä paljastui minulle vasta vahingossa tämän vuoden alussa, kun vaimoni oli tiukasti kieltänyt tähän asti kaiken. Näitä samanlaisia ravintolaöitä on kestänyt tähän saakka ja vaimoni on tälläkin hetkellä ulkomaan reissulla ja tiedän mitä siellä harrastetaan.
Vaimoni on hankkinut loistavan tanssitaidon nopeisiin ja hitaisiin tansseihin tänä aikana, kun kumpikin olimme vielä 15 vuotta sitten tanssitaidottomia ja minä vieläkin. Hänellä on ollut parikymppistä todella hyvän näköistä turkulaispoikaa ja vähän yli parikymmpistä uskomattoman komeaa jääkiekkoilijaa Lahdesta tanssinopettajana ja keitä kaikkia heitä nyt sitten onkaan ollut.
Rakastan vaimoani kaikesta huolimatta, mutta voimani alkavat olla lopussa. Tiedän olleeni todella hölmö yrittäessäni vakuutella itselleni että vaimoni ei petä minua ja pitää vain hauskaa. Nyt hän on myöntänyt menevänsä ravintoloihin myös miesten vuoksi. Pitääkö minun olla vain ylpeä, että vaimoni on voinut 33 vuoden ajan saada parikymmpiset pojat kiinnostumaan itsestään ja vonkaamaan sänkyyn? Onko mielestänne vaimoni elämäntapa normaalia ja oikein?