Vaimoni haluaa harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa

Vaimoni haluaa harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa

Käyttäjä Puuukko aloittanut aikaan 03.04.2018 klo 21:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Puuukko kirjoittanut 03.04.2018 klo 21:06

En tiennyt ennen pääsiäistä kuinka paljon vaimoani rakastan.

Itse olen opiskellut kohta 1½ vuotta, jonka aikana suhteemme on elänyt uutta kukoistusta. En ole enää ollut niin väsynyt ja ärtynyt raskaiden työpäivien jälkeen. Meillä on ollut enemmän aikaa toisillemme ja lapsetkin ovat hieman kasvaneet pahimmasta vaippaiästä, olemme onnistuneet olemaan kahden.
Tämä vuosi on kuitenkin ollut itselleni jotenkin rankka, en tiedä onko opiskelu muuttunut raskaammaksi, vai mikä mieltäni on vaivannut. En kuitenkaan ole kunnolla huomioinut vaimoani ja olen pitänyt häntä hieman itsestään selvänäkin, sama pätee valitettavasti lapsiinkin. Molemmilla on ollut rankkaa koulussa, eikä yhteistä aikaa ole löynyt, meillä ei ole tukiverkkoa lähistöllä, emmekä saa tukea kaupungilta (asiamme ovat liian hyvin).

Vaimoni on elänyt käytännössä viimeiset 10 vuotta kanssani neljän seinän sisällä, sillä hänellä ei ole nykyisellä paikkakunnalla ystäviä, eikä hän kovin usein ole nähnyt vanhojakaan ystäviään.
Nyt viimeisen vuoden aikana hän on kuitenkin löytänyt omien opiskeluidensa parista ystävän jos toisenkin. Hän on myös viettänyt heidän kanssa vapaa-aikaa. Hänellä on ystäviä myös internetin välityksellä.

En tiedä kauanko vaimoni on hautonut haavettaan, mutta käsittääkseni tämän vuoden aikana hänelle on tullut itseluottamusta ja halua tutustua ja harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa. Hän on mennyt asiassa jo niin pitkälle, että on löytänyt mieleisensä miehen, mutta ei ole häntä vielä fyysisesti tavannut. (tämän vaimoni minulle on kertonut, kun olemme asiasta keskustelleet)

Meidän suhteemme on ollut monogaminen ja olemme sopineet yhteisistä säännöistä.

Kun vaimoni kysyi minulta lupaa ensimmäisen kerran kielsin asian, enkä ole kantaani muuttanut.
Pääsiäisenä otin asian hänen kanssaan puheeksi ja hän kertoi haluistaan. Hän ei kuulemman saanut minulta tarpeeksi huomiota tai seksiä, mikä pitää tällä hetkellä paikkansa. Kuulemman ulkoisissa muodoissani ei ole vikaa ja suhteemme toimii muuten hyvin, en vain ole viime aikana huomioinut vaimoani tarpeeksi. Hän ei halua erota minusta, sillä rakastaa minua, mutta haluaa kokea vieraan miehen. Seksimme on kuulemman tavallista, kelpaan kyllä seksiin, mutta olen tuttu ja turvallinen, eikä se sovi.

Itse en voi asiaa sallia, en usko että suhteemme voisi sen jälkeen jatkua, enkä todellakaan halua erota vaimostani. Tunnen oloni riittämättömäksi ja turhaksi, kuin minua olisi käytetty hyväksi nämä vuodet. Hankittu lapsia, eletty töitteni turvin ja nyt kun vaimoni valmistuu ja pärjää omillaan, hän jättää minut. En tiedä miten voin luottaa vaimooni tämän jälkeen, hän on kuitenkin tehnyt jo aloitteen asian eteen, minulta kysymättä. Hän vannoo ettei loukkaisi minua, vaan eroaisi ennen kuin pettäisi, mutta kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta houkuttelevalta.

Olen tehnyt virheitä ja ollut välinpitämön. Tuntuu kuitenkin ettei minulle ole annettu reilua mahdollisuutta korjata virheitäni, eikä ole annettu selkeitä merkkejä siitä miten tulisi edetä.

En muista milloin viimeksi olisin hautonut pahoja ajatuksia, mutta viikonloppuna tuntui siltä että olisi parempi lähteä lopullisesti.
Päätin kuitenkin hakeutua terapiaan, jotta oppisin itse paremmin huomioimaan vaimoani, en halua menettää häntä, tämä on vielä vaiheessa.
Sain ystävältäni neuvoja ja olen yrittänyt huomioida vaimoani nyt enemmän, toki aikaa ei ole kulunut vielä kauaa ja saatan olla hieman kärsimätön, mutta tuntuu ettei teoillani ole merkitystä, eikä vaimoni halut vieraasta ole vielä laantuneet.

Toki tämä kirjoitus on vain se miten MINÄ itse tunnen ja koen asian, olemme itsekkäitä olentoja ja pelkäämme, ennen kaikkea, oman olemassa olomme puolesta.

En tiennyt enne pääsiäistä kuinka paljon vaimoani rakastan, enkä halua menettää häntä.

Suhteestamme:
Olemme molemmat alle 30 vuotiaita ja olleet 10 vuotta yhdessä, joista 9 vuotta naimisissa. Meillä on neljä yhteistä lasta joista vanhin on pian 5 vuotta.

Käyttäjä turhautunutmonesti kirjoittanut 06.04.2018 klo 13:27

Hei Puu-ukko. Olen ehkä huonoin vaihtoehto sinulle antamaan neuvoja, sillä olen samankaltaisessa tilanteessa puolisosi kanssa. Ehkä se toisen näkökulma kuitenkin ajatuksieni kautta voi jollain tavalla avautua. Meillä siis ei seksiä ole ja sen vuoksi olen läheisyyden hakemista harkinnut parisuhteen ulkopuolelta.

Luultavasti vaimollasi on jokin syy taustalla sille, että hän haluaa seksiä jonkun toisen kanssa. Oletteko siitä keskustelleet? Syitä voi tietysti olla monia, mutta jotenkin itse ajattelisin, että syy ei ole ainoastaan se, että toisen pitää olla ennestään tuntematon. Eihän sekään mies, jonka hän on löytänyt, ole siinä mielessä tuntematon, jos he ovat ajatuksia jo vaihtaneet.

Minusta kuulostaa enemmänkin siltä, että seksielämänne kaipaa vaihtelua ja siihen lienee muitakin ratkaisuja, kuin seksi vieraan kanssa. Ehkä voisitte yhdessä miettiä millä tavalla seksielämäänne saisi tuotua vaimosi kaipaamaa jännitystä.