Vaimo ihastunut työkaveriin
Kirjoitan tänne jos saan sillä hieman oloani helpottumaan.
Tämän vuoden alussa huomasin vaimossani jotain muuttuneen. Ihmettelin että mistä se johtuu ja tietynlaiset epäilykset valtasivat mielen. Sitten en pystynyt hillitsemään uteliaisuuttani ja tutkin vaimoni puhelinta ja postia. Ja sitten se lävähti silmille. Vaimoni oli ihastunut työkaveriinsa ja olivat suunnittelemassa jo pitemmälle menoa. Otin asian heti puheeksi ja sanoin että näin viesteistäsi mitä on tapahtunut ja tapahtumassa. Hän ei suuttunut siitä vaan sanoi että ovat vain hyviä ystäviä. Sanoin että jotkut viestit olivat kuitenkin aika suoraa tekstiä ja siihen vastaus että nehän ovat vain kirjoituksia. Sanoin että en hyväksy tuota, mutta en pysty kuitenkaan estämään teitä koska olette samassa työpaikassa. Toivoin vain että se päättyisi tähän.
Seurasin tilannetta ja huomasin että viestittely lisääntyi ja oltiin luotu uusi ”salainen”sähköposti. Puhelimen logitiedot oli aina tyhjennetty. Käytöksestä ja piiloon puhelimenkanssa meneminen kuitenkin paljasti ja jälleen otin asian eteen. Sanoi että ovat niin samanlaisia ja tulevat hyvin juttuun. Vähän jo kovensin kysymyksiäni ja Vaimoni sanoi että ei halua satuttaa minua. Sanoi että seksiä he eivät harrasta ja ikäerokin on suuri.
Viestittely eri tavoin kuitenkin jatkui ja yleensä silloin kun itse olin poissa kotoota. Sain tämän faktan selville. Vaimo kielsi kuitenkin asian ja sanoi että eivät enää kuin näe vilaukselta. Viestittely jatkui ja omat epäilykset päänsisällä vain kasvoivat ja sitten kysyinkin suoraan missä mennään. Siten vaimo suuttui valtavasti ja sanoi että en luota häneen. Koitin sanoa että väärin tein ja mistä epäluulo johtuu. Sanoin vielä että itse että lopetan seuraamisen.
Nyt on kulunut vähän aikaa ja en ole seurannut muuten kuin miten vaimo käyttäytyy. Hän sanoi että on soittanut kerran ja viestittänyt muutaman. Itse olen yrittänyt olla reagoimasta niihin. Kuitenkin itse pohdin mielessäni näitä asioita, mutta en uskalla ottaa asioita ja tunteitani enää esiin.
Itsellä tunteet poukkoilee ja tunnen olevani yksi tässä tilanteessa.
Meillä on perhe-elämä mennyt hyvin mutta arki on ollut yllätyksetöntä ja kokoajan samanlaista ja tätä vaimo on tuonut nyt esiin.
Itsellä on tyhjä olo kun en tiedä mitä tehdä.