Mikä poikaystävääni vaivaa?
Alettiin seurusteleen vuosi sitten marraskuussa. Suhteemme loppui puolen vuoden jälkeen. Poikaystäväni oli silloinkin seurustelun loppuvaiheessa hyvin etäinen ja mieliala vaihtui koko ajan. Eka halusi aina aikaa miettiä meitä ja omaa elämäänsä sitten taas julisti kuinka paljon rakastaa mua ja haluaa olla mun kanssa..sitten taas toiste päin. Hän jätti mut. Mutta nyt olemme päättäneet yrittää uudestaan puolen vuoden eron jälkeen. Hän siis ehdotti tätä. Meillä on ollut tosi ihanaa. Hän on sanonut että on varma että haluaa olla kanssani loppuelämänsä, Olen ihminen kehen hän voi luottaa, meillä on hauskaa yhdessä ja hän rakastaa minua enemmän kuin ketään. Mutta taas viime aikoina hän on alkanut etääntyä. Hän ottaa tosi harvoin yhteyttä. Kysyin asiasta ja hän sanoi että sitä masentaa koulu ja kun sen elämä ei mee eteenpäin ennen kun se on käyty. Musta tuntuu taas samalta kun viime kerralla, mietin koko ajan mikä hänellä on, onko meillä kaikki hyvin…jne. Musta on alkanut tuntuun että hän ei osaa sitoutua tai sillä on joku ”sitoutumiskammo”. Miten voin auttaa häntä puhumaan, saanko vaan suoraan töksäyttää että mikä tää homma on? Voinko kysyä kaikesta mikä mua häiritsee meissä ja hänessä, vai ahdistuuko hän, ajanko hänet pois? Pitäisikö mun vaan lähteä pois?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.