Vaikea ero

Vaikea ero

Käyttäjä Murusina75 aloittanut aikaan 05.03.2015 klo 19:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Murusina75 kirjoittanut 05.03.2015 klo 19:42

Hei kaikille! Löytyiskö täältä muita eronneita?Joitten kanssa vaihtaa ajatuksia?Olimme 4v yhdessä ja tuli ero,en koskaan oppinut kunnolla luottamaan mieheen. Olen kohta viikon asunut yksin uudessa kämpässä kissan kanssa.Exä auttoi paljon muutossa.Ollaan kyllä oltu yhteyksissä lähes päivittäin.Yhtenä iltana kävin hänen luonaan katsomassa yhden leffan.Silloin kävi mielessä,että olisi mukava vähän peuhata sängyssä 😳 tuli siitä mainittua hänelle.Hän on sitä mieltä,että meidän ei kannata enää seksiä harrastaa kun ollaan erottu.No ymmärrän kyllä hänen kantansa asiaan.Olin kieltämättä kyllä pettynyt.Eilen kävin työpajalla,oli ihan mukavaa aamusta,mutta sitten puolen päivän aikaa iski uupumus ja jotenkin sinnittelin sinne puoli kahteen asti.Siellä muut ovat aika puheliaita,ulospäin suuntautuneita.En vaan keksi niin paljoa puhuttavaa,enkä kommenttia joka asiaan.Kivaa jos heistä jostakin saisi ystävän,mutta en tiedä haluaako kukaan muhun tutustua sen paremmin.Olisi joku uusi ihminen joka kävisi välillä vaikka kahvilla luonani jne.Uuden suhteen myötä varmaan pääsisin paremmin irti exästä.Exä oli kuitenkin yöllä tekstannnut mulle,että hänkin ajattelee mua välillä 🤔 tänään kun nähtiin hän sanoi kuitenkin mulle,ettei mun kannata elätellä liikaa toiveita meistä ☹️ No en kai voi sille mitään.Loukkasin häntä ilmeisesti aiemmin niin pahasti epäilyllä,syyttelyillä jne.Ja tänään alkoi kovasti itkettämään tuntui,että koko elämä on pilalla,etten halua ketään muuta kuin exääni.Olin aika alamaissa.Otin sitten opamoxin ja olin yhteydessä exään niin se helpotti.Kumpa voisin päästää siitä irti kokonaan,vaikeaa kun kavereitakin on vaan Facebookissa pari.Sen exä on tehnyt selväksi,että haluaa olla vain pelkkiä kavereita mun kanssa.Ei halua kuulemma kokonaan hylätä 😟 on tää sitten vaikeaa..

Käyttäjä Anninana kirjoittanut 09.03.2015 klo 11:29

Vaikka se on todella vaikeaa, ota etäisyyttä tästä henkilöstä. Mieti vaikka, että jos vielä kuukauden päästä tuntuu, voit ottaa häneen sitten yhteyttä. Mutta nyt keskity omaan elämään. Etsi uusi harrastus, vaikka se tuntuisi miten vaikealta. Kunhan TEET jotain. Ei tietenkään uupumukseen asti, ja surrakin pitää. Tärkeintä on myös hyväksyä ero. Tätä et pysty hyväksymään, jos koko ajan elättelet toiveita ja katsot menneeseen, vaikka teitte jo eropäätöksen. Kevät on tulossa, nauti auringosta, ja PUHU, kirjoita, käsittele asiaa. Kavereiden kanssa, kriisipuhelimen kautta, kirjoittamalla. Mutta ÄLÄ exäsi kanssa. Itselle teki tosi hankalaa ottaa se etäisyys exään, mutta kun sen sai otettua, alkoi kaikki vaan pikkuhiljaa helpottaa.

Aika kuluu. Vaikka se ei siltä tunnu. Ja sitten alkaa helpottaa. Kunhan repäiset ittes irti. 🙂