Tuntuu että olisi paljonkin kirjoittamista ja samalla tuntuu ettei tiedä mistä aloittaa.
Minulla on edellisestä suhteesta 13v. poika ja nykyisen kanssa kaksi lasta 4v ja 2v. Kaikki ihania lapsia. Tottakai puolisoni ottaa yhteen aina välillä tämän 13. kanssa. Mutta silti he tulevat myös toimeen ja välittävät toisistaan. Tämä ei ole se suurin ongelma vaan se että kun menemme minun vanhemmilleni.
Tämä 13v. on ”erikois asemassa” hänelle ostellaan ja annetaan rahaa. Hänen kanssaan tehdään ja puuhaillaan. Ostellaan vaatteita, auton romuja (emme hyväksy tätä , ja olemme sen sanoneet heille)jne. Nämä 2 pienempää (luojalle kiitos) eivät vielä tajua tätä erilaisuutta. Myös se ettei tätä vanhinta lasta saisi mummolassa ollessa komentaa minun mutta jos puolisoni sen tekee niin se on melkein 3 maailman sota. Vanhempani eivät pidä puolisostani ja sen he myös osaavat näyttää. Heidä’n mielestään emme osaa kasvattaa lapsia (eivät ole sitä sanoneet mutta sen aistii) Silti joka vuosi lähden urheasti maalle. Kaikesta siitämitä siellä tapahtuu ei edes puolisoni tiedä sillä en todellakaan halua pahoittaa hänen mieltään sillä lapset rakastavat käydä siellä yli kaiken. Kuinka minä sen voisin kieltää heiltä??😐😳
Itse sairastan stressin aiheuttamia oireita aina siellä ollessa sillä minun täytyy tasapainoilla kaikkien välillä niin eteti pääse syntymään konflikteja. Teen väärin senkin tiedän.. mutta nyt tulee seinä vastaan. En halua mennä sinne enää, mutta puoliso on sitä mieltä että vaikka hän ei ole hyväksyttävä vävy niin lasten takia sinne mentävä! Jopa hän sinne menee lasten takia vaikka tietää olevansa ns. ei suosittu.
Veljeni tullessa sinne kastijako on täysin selkeä! He ovat parempia (veljeni ja hänen vaimonsa) ja se näkyy. Parasta on silloin pöydässä (heillä ei ole lapsia) kaikin tavoin. Heidän kanssaan keksutellaan ja jutellaan ja isäni tekee veljeni kanssa paljonkin (ei mieheni kelpaa niihin)
Tämä syö, syö ja paljon. En tiedä jäänkö pois ja kerron lapsille misksi ja näin ollen heidän kaunis kuvansa mummolasta ja isovahemmista hajoaa vai jatkanko niinkauan kuin terveys ja pää kestää?
Kaikesta huolimatta kaikille teille ihmisille Oikein Hyvää Uutta Vuotta 2007 😋