onko uusperheellisenä pakko rakastaa miehen lapsia?itsellä ei ole lapsia,mutta se ei tarkoita sitä että en tunne lapsia kohtaan mitään.minun nais ystävällä in 2 lasta joiden kanssa tulen hyvin toimeen ja olen lasten kanssa viettänyt kahdestaan aikaa ja kivaa on ollut!mutta mieheni lapset ovat minua vastaan.olemme oleet 4v.yhdessä ja heidän käyttäytymisensä on arjen terrorisointia.rajoista ja säännöistä ei välitetä.jopa 24.00-01.00aletaan pesemään pyykkiä!ja ravataan trapuissa niiin että kaikki herää.minun pinna on kireällä mutta en ole kertaakaan räjähtänyt.mies on yrittanyt puhua ja me yhdessä mutta mikää ei toimi.tilanne vaan pahenee.poika pitää taloa hotellina ja menee ja tulee miten itse haluaa.mies ei mahda mitään.vaikeus on se että ex asuu liian lähellä ja lapset luulee että se mitä hän sanoo pätee myös meillä.lapset olevat niinkö minua ei olisi.heillä ei ole minulle mitään asiaa.kun yritän puhua niin saan vastaukseksi murahduksia ja pikaisen poistumisen.sitten kun heillä on asiaa niin he menevät huoneeseen tai ulos mieheni kanssa puhumaan ja minulle ei kukaan puhu mitään.tämä sattuu ja olen siitä sanonut mutta asia vaan jatkuu.välistä tuntuu että olen vaan yleiskone.siivooja ja ruuan laittaja.ei minua tarvitse noteerata.välistä vihani nousee sisällä niin voimakkaasti että minun on vaikea pidätellä itseäni.silloin lähden pois.mökille tai kävelylle,mutta tämä ei lujita mun suhdetta mieheen,kuilu vaan kasvaa,tunteet himmenee.olemme yrittäneet perheterapiaa,tyttö ei tullut kun ex sanoi et ei tämä ongelma koske häntä.joten tyttö muutti ex.n luo.nyt elokuulle on varattu aika minulle,miehelle ja pojalle.pojalle ei ole vielä kerrottu asiasta.yritämme koko ajan rauhallisesti puhua ja selittää-tuloksetta.ja enemmän minä vihaan poikaa.arki on sietämätöntä.onko kellään samoja uusperhe ongelmia?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.