Uusparin ongelmia

Uusparin ongelmia

Käyttäjä Suvivain aloittanut aikaan 18.10.2018 klo 16:43 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Suvivain kirjoittanut 18.10.2018 klo 16:43

Olen löytänyt rinnalleni maailman ihanimman miehen. Muutimme saman katon alle kesällä. Minulla on lapsia aiemmasta suhteesta, miehelläni ei. Lapseni ovat teini-ikäisiä tyttöjä ja osaavat olla todella hankalia välillä. Miehelleni he eivät kiukuttele, mutta minulle senkin edestä.

Olen nyt viimeaikoina huomannut miehen ja minun välien viilenevän. Rakastan miestä todella paljon ja tämä viileneminen tuntuu pahalta. Kun asiasta häneltä kysyn, saan aina saman vastauksen: ”Tämä nyt on vaan niin erilaista kuin ennen”

Ymmärrän kyllä, että tämä on hänelle todella hankala paikka. En missään vaiheessa kuvitellutkaan, että tämä tulisi olemaan helppoa, mutta en myöskään kuvitellut, että tämä elämänmuutos voisi raastaa näin pahasti meidän suhdetta. Yhdessä asumista on kuitenkin niin vähän vasta takana, että toivon ja rukoilen, että mies jaksaa opetella tottumaan tähän elämään.

Löytyisikö täältä muita saman ongelman kanssa kamppailevia?
Tai olisiko täällä ketään, joka osaisi antaa neuvoja, kuinka saan tämän yhteielämämme takaisin raiteilleen?
Saanko enää miehen tunteita lämpenemään 😭