uusioperhe

uusioperhe

Käyttäjä hunajapupu aloittanut aikaan 29.06.2015 klo 15:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä hunajapupu kirjoittanut 29.06.2015 klo 15:58

Aloitan tarinani 7vuotta sitten.Rakastuin mieheen, muutin 3kk seurustelun jälkeen hänen luokseen.Luotimme ja rakkautta oli rinnassa.mutta sitten tapahtui jotain,luottamus meni mies petti,etsi kumppania seuranhaku palstoilta.Minäkin kyllä petin ja etsin seuraa .Noh, päätettiin jatkaa yhdessä oloa.Nyt mies sitten selailee päivittäin sexikuvia netistä,etsii pillua,on myös treffi-ilmoituksia laitellut.sanoo että ei kiinnosta sexi,minun kanssani on myös sanonut että olen välipitämätön,pihtaaja,ja kun kaikki kaverit käy siellä sivuilla niin..mitä sitten.Mulla inho häntä kohtaa,enkä pysty rakastelemaan,ajatuskin on epäselvä.yksin on paljon mukavampi olla.Olen lukenut narsistin ohjeita.Minusta tuntuu että mies alistaa minua,kiristää sexillä, hänelle pitäs antaa ja tehdä sitä ja tätä.Olen väsynyt…ahdistaa☹️

Käyttäjä Leijona55 kirjoittanut 03.07.2015 klo 13:56

Hei. Jätä se mies ja äkkiä. Tuommoisen perään ei kannata itkeä eikä varmaankaan muuta tapojaan. Rohkeasti vain uutta tulevaisuutta kohti.

Käyttäjä siirinen kirjoittanut 06.07.2015 klo 08:28

Voi sinua ..
Ihan kamala teksti. Toivon että sinulla on voimia luottaa itseesi ja jättää tuollainen mies.
Menet ihan rikki -ei tuo ole normaalia ☹️