Uuden tuttavuuden ex
Moi
Toivottavasti joku osaisi auttaa?? Teksti saattaa olla sekavan oloinen, mutta olen niin vihanen tätä kirjoittaessani.
Olen tutustunut netin välityksellä erääseen naiseen ja olemme fb-kavereita, puhuneet puhelimessa ja jakaneet toisillemme todella paljon henkilökohtaisia asioita. Me emme ole kuitenkaan vielä tavanneet ns. livenä. Meillä on kummallakin omat parisuhde soppamme takana tai ainakin niin luulin.
Nyt minusta tuntuu, että tämän henkilön ex, jotenkin ottanut nokkiinsa tästä tilanteesta, koska oli eilen tilittänyt tälle tuttavuudelleni, ettei tämä voi pärjätä minun ex:lle esim. fyysisiltä ominaisuuksiltaan!! Oli hän antanut tulla paljon muutakin, mutta jätettäkkön se tässä kertomatta. Hän oli polkenut toisen itsetunnon niiiiiin syvälle kuin vai voi. Olemme ”kasvotuttuja” tämän ex:n kanssa erään harrastuksen pohjilta, minä tiedän hänet ja hän minut sekä ex:ni. Tästä kaikesta on nyt seurauksena, ettei hän haluakkaan enään tavata.
Siis mitä ihmettä?? Hän on kuitenkin itse parisuhteessa ”onnellisesti” ja itse aikanaan lähtenyt tuosta suhteesta. Minä ja tämä tuttavuuteni olemme kumpikin ns vapailla markkinoilla. Ei se, että hän puuttuu oman ex:nsä elämään, vaan hän puuttuu myös minun elämääni! Mistä ihmeestä tämä ex voi tietää minun naismakuni?? Mistä sen tietää kelpaanko minä tälle tuttavuudelleni itse fyysisiltä ominaisuuksiltani. Sanoin tästä hänelle, mutta siinä tilanteessa hän ei pystynyt kuuntelemaan minua yhtään.
Ja millään ex:n rakkauden tunteilla tässä asiassa ei ole mitään tekemistä. Se mitä olen toisen teksteistä ja puheista ymmärtänyt, heidän suhteensa oli todellakin karilla erohetkellä. Itseasiassa minusta tuntuu, et tämä ex kärsii jonkinmoisesta narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, niin ”hirveää” tekstiä oli eilen tullut ja ei ollut ensimmäinen kerta heidän eron jälkeen. Tähän narsismi epäilyyn vaikuttaa myös moni muu asia mikä on tullut esiin meidän puhuessamme.
Mutta miten voisin auttaa tätä uutta tuttavuuttani?
Se mitä oikeasti haluaisin tehdä, on käydä sanomassa tälle ex:lle suorat sanat!! Sitähän en voi tehdä koska hän kuitenkin kostaa sen jotenkin. Heillä on määrätyt jutut, minkä takia he ovat edelleenkin yhteydessä. Pitäiskö meidän jatkaa yhteydenpitoa tältä ex:ltä salassa? Minä ainakin haluan tutustua häneen myös livenä. Tietenkin sillä edellyksellä, et hän haluaa jatkaa myös.
Neuvoton NoName