Hei,
Kuinka tietoinen olit miehesi ja hänen entisensä hyvistä väleistä ryhtyessäsi seurustelemaan nykyisen miehesi kanssa? Ovatko heidän välinsä olleet koko ajan näin hyvät vai syventyneet teidän liittoonne aikana?
Kun omassa liitossani oli vaikea tilanne mieheni ihastuessa ystävättäreeni, olivat he sulassa sovussa sopineet, että kesäpaikamme (joka on minulle ja miehelleni tärkeä) voisi jatkossakin olla mieheni (siis siinä tilanteessa ex-mieheni) ja minun yhteinen paikka, jonne tämä uusi puolisi ei tulisi. Näin ne rakastuneet ihmiset ymmärtävät kaiken ja hyväksyvät kaiken. Omasta mielestäni ajatus oli täysin käsittämätön.
Olisipa vain reaalimaailma näin ihana. Mikäli tuo tilanne olisi todentunut, uusi vaimo ei olisi varmastikaan puolta vuotta katsellut yhteisiä mökkireissujamme... olisi vain tullut uusiin aatoksiin ja alkanut kiristää miestä tyyliin "ei se nyt oikein ollutkaan hyvä ajatus, et vietä minun kanssani tarpeeksi aikaa yms.." Jokainen, joka uskoo uuden suhteen vakuuttellut kaiken hyväksyvästä ja sallivasta uudesta rakkaudesta, on naiivi.
Tarkoitan vain sitä, että mikäli olet aluksi antanut miehesi ymmärtää hyväksyväsi tämän ystävyyden, miksi olet muuttanut mielesi - vai oletko? Millaista harmia tämä ystävyys suhteessanne aiheuttaa? Pelkäätkö menettäväsi miehesi hänelle? 🙂🌻