Uskottomuus rikkoi kaiken
Hei
Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa . Tässäpä oma tarinani uskottomuudesta.
Olen viittä vaille viisikymppinen nainen , mieheni lähempänä neljääkymmentä , meillä ei ole lapsia taloudessamme. Olemme työssä käyviä molemmat . Mieheni betoni alalla .
Olemme olleet yhdessä kohta 4 vuotta joista 2 vuotta etäsuhteessa.
Kaksi ensimmäistä vuotta olimme kuin paita ja peppu, todella rakastuneita. Oli läheisyyttä paljon, tunteiden näyttämistä ja kaikkea ihanaa. Teimme kaiken yhdessä , koimme ilot ja surut yhdessä. Ensimmäisen kerran luin mieheni viestiketjuja jo seurustelumme alussa. Huomasin että hänen ajatusmaailmansa on hyvinkin erilainen kuin minulla. Mieheni on erittäin kiinnostunut kaikesta ja lukeekin paljon , haluaa oppia koko ajan uutta. Hän rakastaa ruuanlaittoa. Viestit olivat hyvinkin henkilökohtaisia joita hän kirjoitteli naisten kanssa, jopa todella seksistisiä. Minä koin tulleeni loukatuksi , jokin kolmas tekijä oli tullut suhteeseemme. Puhuin asiasta , mies puolusteli siten että hänen kirjoitus tyylinsä saattaa tuntua omituiselle, että hänen ystävänsä tuntee hänen tyylinsä kirjoittaa ja kaikkihan on vain huumoria. Silti minuun sattui.
Olemme asuneet saman katon alla nyt pian kaksi vuotta. Viime vuosi oli henkisesti rankka. Meillä loppui läheisyys , minusta tuntui siltä ettei mieheni enää välittänyt minusta. Iltaisin hän ei enää aina tullutkaan kanssani nukkumaan kuten tavallisesti vaan jäi takkahuoneeseen. Opin seuraamaan hänen aktiivisuuttaan Facebookissa. Hän alkoi notkua siellä jatkuvasti ja se aiheutti minussa mustasukkaisuutta .
Kunnes eräänä iltana sain tilaisuuden käydä hänen puhelimellaan. Järkytyin , näin hänen kirjoitelleen naisen kanssa jonka minäkin tiedän ( eräästä ryhmästä Facebookissa ) . Uteliaisuus iski, avasin keskustelun , järkytyin . Mieheni oli vieraillut tämän naisen luona useamman kuin kerran . Otin heti tähän naiseen yhteyden ja hän vastasi minulle samana iltana. Kertoi että mieheni haluaa häneltä seksiä. Olin kauhuissani enkä meinannut uskoa lukemaani millään. Yritin keskustella tästä miehelleni mutta hän kielsi kaiken . Näytin miehelleni keskustelun minkä kävin tämän toisen naisen kanssa, vasta silloin hän uskoi että kiinni on jäänyt.
Aloin viestitellä tälle naiselle, kaivelin häneltä kaiken sen tiedon mitä tahdoin tietää, pyysin jopa koko heidän keskustelun kopioituna itselleni , jonka sainkin sitten sähköpostiini.
Mieheni oli vieraillut tämän naisen luona useampina päivinä peräkkäin , töidensä lomassa. Useamman kuukauden ajan . Lähdimme kesäloma reissulle ulkomaille heinäkuussa . Olimme reissulla reilun viikon. Reissussakaan ei ollut oikein romantiikkaa, ei läheisyyttä. Mieheni halusi olla koko ajan vain liikkeellä ja ottaa irti kaikesta kaiken. Palasimme kotiin.
Tilanne oli ahdistava edelleen, mikään ei ollut muuttunut reissumme aikana.
Mieheni jäi uskottomuudesta kiinni elokuun loppupuolella.
Kaikkein järkyttävintä oli myös se että mieheni oli pyytänyt tämän naisen mukaansa yhteisen tuttavamme mökille vaalaan. Minun tyttäreni tuli meille sinä viikonloppuna ja minä jäin sen vuoksi kotiin. Kun sain tämän tietää , olin todella masentunut ja vihainen, katkera , kuinka hän saattoi tehdä tämän minulle? viettää toisen kanssa kokonainen yö . Ihmettelinkin seuraavana päivänä kun mies tuli reissultaan kotiin, oli todella väsynyt ja halusi mennä lepäämään heti, ei halaamisia , ei pusua , ei mitään minulle.
Tämä kaikki tuntuu edelleen pahalle vaikka kiinni jäämisestä onkin yli puoli vuotta .
Edelleen olemme yhdessä mutta minä en voi luottaa vieläkään.