Uskottomuudesta pidempi aika ja nyt paljastui mahdollinen avioton lapsi
Hei kaikki petetyt,
Noin 3,5 vuotta sitten minulle paljastui mieheni n.4-5kk:tta kestänyt sivusuhde. Meillä oli ollut siihen asti hyvä ja rakkaudellinen suhde (olimme siihen mennessä olleet yhdessä 15 vuotta ja perheessämme oli kaksi lasta, kouluikäinen ja päiväkoti-ikäinen) eli tämä totuus tuli täytenä pommina taivaalta ja maailmani romahti. Syitä pettämiseen oli mieheni aivan totaalisen liiallinen työnteko, hektinen ja stressaava elämä meillä kaikin puolin lapsiperheessä, koska mieheni on yrittäjä ja teki silloin osittain ympäripyöreää päivää, myös viikonloput. Hän oli siinä vaiheessa varmaan uupumuksessa ja jollain tapaa tosi turhautunut elämäänsä – oli myös kokenut, etten ollut jollain tapaa ollut hänen tukenaan tai etten ollut antanut hänelle arvostusta kumppanina ja sitten pettäminen vain tapahtui ja hän jäi siihen ”kiikkiin” eli ei vain pystynyt sitä lopettamaan, vaikka olisi halunnutkin ja koki kaikesta huolimatta rakastavansa minua ja haluavansa pysyä minun kanssani ja elää meidän hyvää perhe-elämää. Tämä kaikki siis taustalla nykyiseen tilanteeseen. Kävimme myös muutaman kerran terapiassa tuon jälkeen ja itse kävin yksilöterapiassa kauemmin. Käsittelimme ja puhuimme myös mielettömän paljon asiasta yhdessä vaihtelevalla menestyksellä. Halu pysyä yhdessä oli molempien osalta silloin kova. Terapia ei kuitenkaan jollain tapaa onnistunut kohdallani niin hyvin ja asia jäi kaikesta huolimatta kalvamaan sisälleni edelleen, enkä ole pystynyt antamaan anteeksi miehelleni vieläkään sisimmässäni.
No nyt sit kaksi viikkoa sitten hän räjäytti minulle uuden pommin ): hän oli saanut eräältä naiselta kirjeen, jonka mukaan miehelläni olisi ko. naisen kanssa avioton lapsi. (Tämä nainen on siis eri kuin tuo sivusuhteen nainen). Tämän asian totuudenmukaisuus on vielä kesken eli isyystesti on tehty, mutta lopullinen vastaus ei ole vielä tullut. Tämä koko juttu olisi tapahtunut niin uskomattomissa olosuhteissa (tää on ihan kuin suoraan kauhuelokuvasta!), että mieheni on ollut n. 12 vuotta sitten eräissä syntymäpäiväjuhlissa eräällä kesämökillä. Juhlat ovat olleet todella kosteat ja alkoholia on juotu erittäin paljon. Mieheni sanoo, että ei muista olleensa juuri koskaan elämässään niin kovassa humalassa. Hänellä on osan ajan illasta totaalinen ja täysi black-out eli hän ei ihan oikeesti muista yhtään mitään. Myöskään tämä nainen ei muista yhtään mitään loppuillan tapahtumista ja tämä kaikki on aivan oikeasti ihan totta! Joka tapauksessa kumpikaan ei siis muista mitään, että he olisivat harrastaneet seksiä tai edes olleet yhdessä lähekkäin/suudelleet tai yhtään mitään. Ainoa asia, minkä he muistavat on se, että mieheni kyllä on jotenkin ihmeen kaupalla mennyt ko. naisen mukana hänen asunnolleen – mutta kumpikaan ei osaa sanoa miksi. Mieheni sanoo, että hän ei edes ole ollut ko. naisesta yhtään millään muotoa kiinnostunut. Mitä tuolla asunnossa on tapahtunut, on mysteeri heille molemmille. Mutta joka tapauksessa tämän ajankohdan jälkeen nainen on tullut raskaaksi, mikä on ollut hänelle täysi yllätys. Hän sanoo, että hän ei olisi ollut kenenkään kanssa ko. ajankohtana ja epäilee täten, että jotakin on kuitenkin hänen ja mieheni välillä pakko olla ko. yönä tapahtunut. Kuulemma lapsen syntymä ajankohta on täysin laskettavissa juuri tuosta yöstä. Miksi hän tulee vasta nyt asian kanssa…?! No siksi kuulemma, kun on halunnut kieltää asian itseltään tähän saakka, että lapsella olisikaan isää ja käyttänyt kaikki voimavaransa ja energiansa lapsen yksin kasvattamiseen. Asian tekee omalta kohdaltani myös erittäin surulliseksi se, että meillä oli tuolloin 12v.sitten oma pieni 6kk ikäinen vauva eli mun tytär oli siis silloin juuri vähän aika sitten syntynyt.
Olen aivan muserrettu, tuntuu, etten millään selviä tästä asiasta enää ikinä. Olen ollut tosi pohjalla nämä pari viikkoa ja halunnut vain kuolla. En löydä mitään ulospääsyä tilanteesta. Vihaan tuota naista yli kaiken ja hänen typerää jälkikasvuaan ja haluaisin pelkästään eliminoida heidät ikuisesti pois elämästäni ja ajatuksistani. Olin jo aiemmin ajatellut, että mikäli tuosta mieheni 3,5 v sitten julki tulleesta sivusuhteesta olisi syntynyt lapsi, se olisi ollut minulle todella liikaa…liikaa kipua, kärsimystä ja häpeää loppuelämäkseni ): ja nyt paljastuu vielä tämä, että hänellä on mahdollisesti jonkun toisen naisen kanssa on lapsi!! Minulla ei ole minkäänlaista toivoa isyystestin suhteen, en ymmärrä miksi tuo nainen muka valehtelisi asioista, nähtävästi asia on ollut niin, kuin hän kertoo. Tunnen olevani jälleen totaalisessa umpikujassa, ihan sama mitä teen eroanko vai jatkanko mieheni kanssa, niin joudun koko loppuelämäni elämään tuon helvetillisen asian kanssa, joka on pilannut ja tahrannut elämäni. Ja kaiken lisäksi vielä omien lasteni elämän, jos on jokin äpärä velipuolena, jota minä tulen häpeämään hautaani saakka.
Olisinkin kysynyt, olisiko täällä ketään kohtalotoveria, joka olisi kokenut mitään samantyyppistä? Niin mielelläni kuulisin, miten olette asian kanssa oppineet elämään ja miten siitä ikinä selvinneet? Tai tietysti muidenkin näkökulmaa tähän mun elämäni ihan pahimpaan traumaan ): tässä tekee kaiken vielä niin traagiseksi se, että meillä on mun mieheni kanssa ollut nyt suht’ hyvä elämä ja niin ihanan rakkaudellinen parisuhde (etenkin tuon 3,5 vuotta olleen sivusuhteen jälkeen) eli ilman tätä uutta pommia, elämä olisi ollut suht’ onnellista ja hyvää ja meillä on aivan ihanat lapset. Olen niin totaalisen katkera elämälle, miksi tämänkin asian piti ikinä tapahtua!! Olen myöskin erityisherkkä ja tunnen kaiken todella syvästi, mikä luonnollisesti pahentaa tätä kaikkea.Olisin tosi kiitollinen kaikista kommenteista teiltä, jotka luette tätä foorumia.
- Muokattu kirjoittajan toimesta 5 vuotta, 7 kuukautta sitten. Syy: Viesti oli liian pitkä ja alku oli huonosti muotoiltu