Uskottomuuden jälkeen ero
Olen 33 vuotias nainen.Tarvitsen vertaistukea uskottomuuden jälkeen eroon ja miten selviää kun rakkaus toista kohtaan on vahvaa edelleen. Eli tarinani on, että miehellä oli puolitoista vuotta sitten 2 vuoden seksisuhde toiseen naiseen. Sen jälkeen elämä on todella vaikeaa ja ei ole palautunut suhde ennalleen sen jälkeen. Kävimme terapiassa tapahtuneen jälkeen. Välillä ollut parempia aikoja mutta huonompia enemmän. Olen miettinyt eroa monen monta kertaa ja olen ollut lähdössä mutta en ole vaan pystynyt. Nyt on tullut suhde tiensä päähän ja muutan ensi viikolla. Sekä kerroin läheisille miehen pettämisestä mikä tuli järkytyksenä kun kaikki luulivat että olemme onnellisia. Myös oma paha olo ja ahdistus niin kovaa että jos olisin jäänyt suhteeseen menisin rikki lopullisesti. Aloitan terapian itse koska tällä hetkellä tuntuu että en pysty normaaliin parisuhteeseen enää ikinä. Luottamus ihmisiin on mennyt totaalisesti. Myös ex aviomies petti ja jätti minut 10 v nuoremman takia joten luottamus miehiin on nolla tällä hetkellä. Asumme yhdessä vielä ensi viikkoon saakka, samassa sängyssä ei onneksi nukuta. Lopullinen päätös eroon tuli kun epäilin että sana kaava toistuu ja mies oli öitä pois kotoa. Mutta ollut niin paha olo pitkään, että olisi pitänyt lähteä aiemmin. Olisi pitänyt lähteä heti kun sain tietää, pettämistä en enää ikinä suhteessa tule hyväksymään.. Jos jotain olen oppinut niin ei se luottamus toiseen vaan palaa.
- Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta sitten. Syy: Muutin loppua