uskaltaisiko joku uskoton mies kertoa ?
Miten pystyy valehtelemaan ja pettämään ns. kunnollinen mies? onko se jotain hulluksitekevää huumaa vai mitä ?
Tätä tapahtui kaksi vuotta. Meillä on kaksi teini-ikäistä lasta, jotka kyllä antoivat isän kuulla valehtelemisesta ja moraalittomuudesta. Kysyivät : kumpi painoi vaakakupissa enemmän me vai se nainen -nähtävästi se nainen!! Miksi ei voinut kertoa kun oli tavannut elämänsä suuren rakkauden ja sitten olisi pohhdittu ,että mitäs nyt? Olisi olluut reilu. Nyt kävi niin, että se nainen )kahden nuoren äiti) jäi kiinni ja jätti mieheni. Kun järkytyksissäni soitin hänelle hän sanoi, ettei ollut koskaan aikonutkaan jättää perhettään vaikka olikin miehelleni kaikenlaista puhunut. Lisäksi hän kertoi soitelleen mieheni kanssa päivittäin ja tiesi aivan kaiken intiimimmätkin asiat ruokalistaa myöten kahden vuoden ajalta meidän perheessä ja ilmeisesti homma oli toiminut myös toisinpäin. Minulle on aivan käsittämätöntä että puhutan toisen perheen arjesta kaksi vuotta päivittäin!!!! Ei kuulosta kovin kiihkeältä! He tapasivat maantieteellisen etäisyyden takia vain noin 30 kertaa koko aikana. Niin, ne jotka eivät tästä tiedä pitävät mieheäni oikein kunnon miehen perikuvana.
Olihan meillä ollut huonompaakin aikaa ja olin ehdottanut pariterapiaa tms. mutta se ei herralle kelvannut.
Voisiko joku valottaa asiaa… pettäjät eivät näillä palstoilla juuri esiinny. Kertoisiko joku syyllisyydentunteesta… mieheni katuu ainakin sitä mitä on lapsille aiheuttanut. Hän ei halua erota. Minä en tiedä…….