Moro.
Ollaan vaimon kanssa oltu nyt 15 vuotta kimpassa, alettiin seurustella kun olin 18v. Nyt meillä on melkein neljävuotias lapsi. Minun lapsuus oli hankala. Faija tappoi itsensä kun olin 13, koko kouluaika kiusattiin… varmaan tästä syystä minulla on helvetin huono itsetunto ja varmuus. Ainakin pari vuotta meidän liitto on ollut niinku jäitä polttelis. On toki välissä ollu joku viikko parempaakin. Iso syytähän on varmaan se etten osaa enää vaimon kanssa keskustella kuin pakolliset . Ei me voida ees tappelemalla purkaa olojamme koska minä käperryn kuoreeni. En minä halua tapella. Ja nykyään en edes uskalla tai kehtaa sanoa vastaan tai omia mielipiteitä ku olen jo kasvanut ajatukseen että minussa on kaikki vika. Vaimo on kyllä joskus sanonu että se on vaikee ihminen. En minä sitäkään osaa syyttää, kai se on oma häpee kun ei uskalla puhua ongelmista ja asioista. Minä vihaan itteeni. Kyllä minä töissä ihmisten kanssa paremmin osaan puhua. Kävin muutaman kuukauden psykologillakin kun pariterapian kautta sinne patistettiin. Pitivät itsetuhoisena, mitä välillä haluaisin ollakkin. Mutta jätin terapian kannattamattomana kesken. Ei se psykologi osannu sanoo muuta ku että pitää olla itselleen armollinen. Ei siellä tullu semmonen olo että osais purkautua. Olis ees saannu lapsuuttaan purkaa, mut ei se siihen tarttunu. En minä oo käsitelly kiusaamisia ja vanhempien kuolemia ku ei oo ollu ketään jolle puhua. Pelottaa että tää liitto loppuu ja samalla sitä vähän toivonkin ku on niin paha olla….:☹️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.