Hei.
Olen uusi tässä ryhmässä. Tilanteeni on tälläinen, ollaaan oltu yhdessä 25 vuotta joista naimisissa 21 vuotta. Selvisi alkukesästä, että miehelläni oli toinen nainen noin 5kuukautta jonka takia hän oli minut jättämässä, mutta harkittuaan asiaa jäikin minun luokseni. Mies luuli, että oli sössinyt kaiken niin pahasit, etten antaisi anteeksi. Aluksi halusin enemmän kuin mitään muuta jatkaa avioliittoa, mutta tuntuu etten pääse siitä loukkauksesta yli. Olen niin umpikujassa, en haluaisi menettää tätä elämää ja arkea mitä tässä on, mutta on niin vaikea unohtaa ja antaa anteeksi. Meillä on kolme lasta joista yksi enää asuu kotona. Yhdellä lapsella on ollut sairauden kanssa monenlaisia vaikeuksia joista ollaan vuosi sitten pääsy yli ja tuntuu nii kohtuutomalta, että justiin kun helpottaa niin sitten tulee tälläistäkin kylmää kyytiä. Olen yrittänyt olla tässä arjessa mutta en vaan pysty, kun niitä kysymyksiä tulee ja haluaa vakuutteluja siitä olen ainoa ja rakas. Olo on niin maahan lyöty ja arvoton. Olen jopa mittinyt kostaa pettämällä.. Täytyy sanoa, että mies on kyllä kohtuullisen hyvin jaksanut minun tunnetilani, mutta viimeaikoina hänkin on väsähtänyt tähän jokapäiväiseen jauhamiseen. Olo on vaan saellainen, että vaikea on uskoa, että minua arvostetaan ja rakastetaan tarpeeksi. Kuinka olette selvinneet vastaavista tilanteista?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.