Olen ikävuosiltani alle 45. Silti olen kokenut hirvittävän paljon. Kaksi avioeroa; ensimmäinen yhteisestä päätöksestä ja toisella kertaa mies vain yksi päivä sanoi, ettei enää aio asua kanssani. Selityksiä en saanut. Kolmas kumppanini kuoli. Tunnen hirveää kelpaamattomuutta juuri nyt. Sitä ei paranna sekään, että eksyin nettideittipalveluihin ja voi hirvitys sitä pinnallisuutta. Toisaalta tarjolla olevia mahdollisuuksia ja samalla eriasteista hylkäämistä vaikka kuinka paljon.
Olen asunut omillani viisi vuotta (lapseni ovat muuttamassa pois kotoa). Tämä parisuhde tausta toimii varmana karkoittajana kaikille, joiden kanssa olen yhtään yrittänyt edetä asioissa. Rehellisesti sanottuna olen hirvittävän yksin. Kyllä minulla on kavereita ja ystäviä, mutta heidän elämän vaiheensa ovat tyystin erilaisia, eikä heillä parisuhteissaan voi olla käsitystä siitä kaikesta mitä olen kokenut. En etsi miestä tuottamaan minulle onnellisuutta – etsin kumppania. Tai toivoisin löytäväni keinon tyrehdyttää tuo kumppanuuden tarve, sillä olen siinä turhautumassa tullut hirvittävän äkäiseksi.
En tiedä miksi tänne kirjoitan.