Ulkonäkökriteerit kumppanille

Ulkonäkökriteerit kumppanille

Käyttäjä Foker aloittanut aikaan 15.12.2018 klo 09:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Foker kirjoittanut 15.12.2018 klo 09:51

Hei, en ole ihan varma kuuluuko tämä tänne loppujen lopuksi, mutta pakko päästä edes johonkin purkamaan tätä. Olen siis itse nainen ja naisen kanssa parisuhteessa. Olemme olleet yhdessä 1v ja 3kk, josta yhdessä olemme asuneet 4kk. Hän on kuitenkin viimeisen puolenvuoden aikana alkanut enemmän haluamaan naisellisia piirteitä, verrattuna aikaisempaan. Aikaisemmin hän on ollut enemmän miehekkäämpään suuntaan,mistä olen tykännyt. Hän otti nyt esille halunsa rakennekynsiin ja pitkiin hiuksiin, mikä itselleni on totaalinen turn off. En kuitenkaan haluaisi olla se kumppani, joka estää toista tekemästä asioita vain siksi, että pelkää omaa reagointiaan. En ole ikinä pitänyt naisellisia naisia mitenkään seksuaalisesti merkittävinä, joten pelkään sen vaikuttavan myös meidän parisuhteeseen. Rakastan kyllä kyseistä henkilöä, mutta onko minun parempi katsoa mitä tapahtuu vai antaa kumppanin mennä ja etsiä itselleen parempi kumppani? muuten parisuhteessa ei ongelmia, vaan vain nämä.

Käyttäjä Tiffany3 kirjoittanut 16.12.2018 klo 15:04

Onhan se varmasti hämmentävää, kun kumppani vaihtaa tyyliään totaalisesti. Aivan kuin olisi ihan toisen ihmisen kanssa. Mutta nämä ovat vain ulkoisia juttuja ja jos hän muuten on se sama ihminen, johon rakastuit ei ongelmaa ole tai tule. Jos taas hän haluaa muuttaa ulkoista olemustaan sen takia, että on sisäisestikin muuttunut on asiaa ruvettava selvittämään kunnolla ja avoimesti. Tämä on välttämätön asia yhteisen elämisenkin kannalta.