Turhastako valitan vai olenko tulossa hulluksi?
Hei! Olen ollut yhdessä mieheni kanssa vuodesta-88.Meillä on kolme lasta murrosiässä. Tällä hetkellä meillä on kaikki päin…Mieheni on juonut viikonloppuisin sammumiseen asti kotona. Lapset ovat tuoneet asian esille ja ovat kyllästyneet tähän. Aikaisemmin viivi vuotta sitten mieheni yritti aseella itsemurhaa pakottaen minut katsomaan. Sain karattua asunnosta ja soitettua poliisit.Tästä hän minua edelleen syyttää kuten anoppikin.Minulla oli tuolloin jonkinlainen suhde toiseen mieheen ja halusin erota. Hän oli saanut perheemme raha-asiat siihen tilaan että olimme joutuneet myymään talomme ja muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Tätä ennen hän käsitteli lapsia kovakouraisesti. Myös uudella paikkakunnalla hän vielä siirsi kovan kohtelun vanhimpaan lapseen. Tätä hän pitää pihdeissään nytkin; yrität rikkoa perheemme ym. Minulle sanoi et tytöstä ei ole aikuisena kuin jakamaan persettä!
Nyt tuon juomisen seurauksena minua ei huvita mikään läheisyys ja lisäksi muistelen kaikkea pahaa mitä hän on sanonut ja tehnyt minulle ja lapsille.Lisäksi sain tiliotteesta selville et hän on pelannut rahapelejä yli 300 eurolla ja ottanut pikaluottoja 800 euroa marraskuun aikana. Meil on yhteiset rahat ja lainat sekä hän maksaa laskut koneella kun osaa ne paremmin. Otin asian puheeksi ja hän sanoi et voittaahan hän välil rahaa!Ja lainat on mennyt elämiseen!Kuitenkin hän aina valvoo ja märisee muiden rahan käytöstä!Tunnen itseni aika tyhmäksi tällä hetkellä. Tuntuu et hän tekee mitä haluaa ja muut joustaa.
Luonteeltaan hän nauttii toisen mokaamisesta, haukkumisesta ja tykkää olla se ilkeä tyyppi töissä joka uskaltaa sanoa kelle vaan mitä vaan.Lapsiaan sukujuhlissa hän haukkuu muiden kuullen.Itse hän on täydellinen!Minulla ei vaan enää oikein riitä sympatia häntä kohtaan ja en tiedä mitä tekisin.Toisaalta pelkään, jos puhutaan erosta et hän ottaa aseen ja ampuu meidät kaikki.Se oli silloin niin pelottava kokemus et sitä ei unohda.On vaikea uskoa et oma mies käyttäytyy sillä tavalla uhkaavasti.No tässä jotain..Kommentoikaa jotenkin…