Tuntuu että kuolen palapalalta
Olen kolmekymppinen mies jolla tuli ero avopuolisin kanssa tuossa toukokuun puolivälissä. Ja nyt olen aivan hajalla. Tiedän että se ihminen jonka kanssa olin 6,5vuotta oli minulle juuri se oikea. En vaan osannut pitää parisuhdetta yllä ja sen takia sitten koitti tämä karmaiseva hetki kun puoliso sanoi ettei hänestä tunnu enää hyvällä olla minun kanssani. Molemmilta rakkautta kyllä löytyi ja minulta sitä löytyy yhä edelleen niin paljon että sydämeni huutaa suoraa huutoa tuskaansa ja sieluni tuntuu kuolevan palanen kerrallaan.
Olen menettänyt sen ihanan ihmisen, ihmisen joka oli kaikinpuolin täydellinen juuri minulle mutta minä en sitä vain osannut koskaan hänelle kertoa. En osannut sanoa riittävän usein hänelle että rakastan sinua, enkä osannut halata häntä kun hän sitä olisi tarvinnut. Nyt olen sitten yksin ja kärsin tekemättömistä asioista.
Joka toinen päivä tuntuu siltä että haluan kuolla. Sitten seuraavana päivänä tuntuu siltä että minun täytyy yrittää jotenkin saada hänet takaisin, mutta miten? hän asuu nyt toisella paikkakunnalla josta minä muutin tänne eri puolelle suomea töiden takia. Eli en pyytää häntä esim. kahville jotta voisin keskustella hänen kanssaan.
Asun isossa asunnossa koska meidän piti alunperin muuttaa tänne yhdessä mutta siitä huolimatta tuntuu että seinät kaatuu päälle. Edes töissä ollessani tai kavereiden kanssa aikaani viettäessä en pysty olemaan ajattelematta häntä. Itken joka päivä vakio määrän itkujani 😭 Laitan ruokaa vain todetakseni ettei se maistu. Vapaalla ollessani veden kännit jotta edes sen hetken olo on parempi.
Lääkitystä en halua koska se on teennäistä mielen parantamista ja terapiaan en halua mennä (joskus olen käynyt) kun siellä on aina vaan ne samat virret ”kyllä se elämä vielä hymyilee ajan kanssa ja löytyy uusi ihminen jota voit rakastaa jne.”. En halua ketään uutta ihmistä kun tiedän että minulla oli se jonka kanssa olisin voinut elää elämäni loppuun asti. Että tälläistä minulla, kommenteja otan mielelläni vastaan ja miksei hyviä neuvojakin.