Tuntemattomuus.

Tuntemattomuus.

Käyttäjä NikkiHawk aloittanut aikaan 02.09.2021 klo 12:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä NikkiHawk kirjoittanut 02.09.2021 klo 12:44

Olen naimisissa jo kolme vuotta mutta ajan kuluessa huomaan enemmän että en oikeastaan pysty tuntemaan mitään. Olen ollu kiinostunut seksistä ja parisihteista ennen mutta se oli vain just sitä, kiinostusta eikä mitään muuta. Olen tullu ajattelemaan että olen aseksuaalinen, mutta se aiheuttaa paljon ongelmia mieheni kanssa. Kävimme seksiterapeutin luona keskustelemassa ja siitä ei ollu apua. En oikein tiedä enää mitä voisin tehdä tuntemattomuudelle.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 6 kuukautta sitten. Syy: Typing virheitä
Käyttäjä Tolkkua kirjoittanut 15.10.2021 klo 16:59

Masennuksen tyyppioirehan on se ettei mikään tunnu miltään.Tietysti jos ei enää tunne mitään miestään kohtaan on tietenkin eri asia.Seksikiinnostus riippuu naisella usein siitä onko hän koskaan saanut-sen jälkeen on vaikea olla ilman ja siinä miehen vaihto voi tehdä ihmeitä tai muun syyn selvittely toimivassa terapeuttisuhteessa.Ja nainen useimmiten tarvitsee rakastumisen tunteen voidakseen nauttia seksistä tai saada se ensimmäinen.

Käyttäjä ask kirjoittanut 06.12.2021 klo 22:35

Masennukseen kuuluu haluttomuuden tunne. Eihän ketään voi pakottaa seksiin. Ainakin itsellä kun seurustelin kaksi vuotta, kumppanini oli varmaan ihmeissään kun mua ei haluttanut seksiä. Ja kun ei haluta ei tunne kans samalla tavalla kun haluttaa. Kun tutustuu voi kokeilla eri juttuja ja kun tutustuu ihmiseen, voi löytää uuden asian toisesta ihmisestä🤔