Tunteet solmussa

Tunteet solmussa

Käyttäjä Kyyneliäposkella aloittanut aikaan 04.08.2019 klo 17:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kyyneliäposkella kirjoittanut 04.08.2019 klo 17:16

En tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä yli 20vuotta joista 15vuotta naimisissa. Meillä on neljä lasta.

Mieheni ei juurikaan osallistu lasten kuluihin (hoitomaksut, puhelinlaskut, lääkärikulut, vaatehankinnat) kun sanoo että ne kuuluu mulle kun saan lapsilisät. Hän ostelee ja harrastaa omiaan eikä juurikaan kysele kun tulee ja menee. Käymme kumpikin töissä.

Nyt hän sai päähänsä että haluaa spermanluovuttajaksi. Hän on jo kaksi kertaa käynyt ja useampi käynti on vielä edessä. Matkaa tulee yhteensuuntaan vajaa 180km. Minä en vaan voi sille mitään että koen tulleeni petetyksi. Sekin on nimittäin koettu. Hän ei välitä minun mielipiteestäni mitään. Sanoi vaan että hän haluaa tehdä sen kun vielä voi.

Olenko vain ahdasmielinen ja pitäs mennä itseeni. Saan samanlaisia oireita kun silloin kun pettäminen tuli esille. 

Käyttäjä ask kirjoittanut 04.08.2019 klo 21:15

Voin sanoo tuohon kyllä että ei kannata lastentakii suhdetta jatkaa.. meidän perhe on ihan kyllä sekaisin siitä kaikki ovat riidoissa keskenään, kukaan ei kuuntele eikä puhu.. tee se eropäätös mahdollisimman pian. Vaikka ei itsesi edes lastentakii. Ymmärrän kyllä se pelottaa ja järkyttää mutta.. teidän kannattaa ensin keskustella asiasta. Vaika kirjoitat sille kirjeen itse olen kokeillut monestikin kirjeen kirjoittamista jos ei toimi niin suosittelen että lastentakii erotkaa. Ask