Hei. Seuraavanlainen tilanne tulossa vastaan ihan tämän kuukauden sisällä. Kumppani siis vaihtoi koulua parempaan, koska opetuksen laatu ja opettajien kiinostus omaan työhönsä on todella matalaa tasoa. Tuleva uusi koulutus alkaa Hämeenlinnassa, ja itse asun Kuopiossa, ja aloitan täällä vartijan opinnot. Kaikkien opintojen ohella, täytyisi pitää yllä suhdetta jonka tahdon todellakin onnistuvan, mutta minua kalvaa älytön pelko ja epävarmuus siitä että se onnistuu.
Luulen tämän johtuvan siitä että aikaisemmassa seurustelusuhteessa töiden puolesta jouduimme exän kanssa asumaan erillään 2-3 kuukautta, ja kun muutin perästä, niin piakkoin sen jälkeen tuli ero, joka oli molemmille hetkellisesti todella raskas, terapiat ja kaikki käyty sen puolesta.
Tästä pelon ja epävarmuuden tunteesta on todella vaikea päästä eroon, kun tulee myös takaumia siitä miten viimeksi kävi, vaikkakin se ei tapahtunut kaukosuhteen aikana. Kaukosuhde itsessään, on asia mitä en näe ongelmana, sillä sitä ei tulisi pitkään kestämään joka tapauksessa. Seksin osalta myös meillä on asiat ok, se ei ahdista. Mutta tänään kuitenkin, kun kävin auttamassa muuttorempan aikana niin mahassa sattui koko ajan ja teki mieli vaan halata eikä päästää irti. Joten…fiilis on aika allapäin.