mieheni ja ns.ystäväni sanovat minulle,että kärpäsestä on tehty härkänen…voi olla että onkin,mutta minusta asia on vakava,jos mies kertoo ihastuneensa ystään/hänen vaimoonsa,kertoo asiasta myös tämän miehelle kavereille…jo pelkkä kohtelu minua kohtaan on törkeää,tämä nainen raivostui,kun sai kuulla,että olin kysellyt mieheni tekosista ympäriinsä,ei kestänyt kuulla olevansa toinen nainen..tottakai,minä aloin selvittää mikä on homman nimi,kun mieheni ei osannut käytöstään juurikaan selittää,höpersi,että arki oli muuttunut tylsäksi jne..miten voin saada koskaan tietää kuinka vakavia tunteet näillä kahdella oli? ei ole varvaan mitään keinoa,nyt mieheni on aivan muuttunut,on hellempi ja jne.. mutta olen todella epävarma kaikesta,enkä jaksa uskoa että mieheni olisi kokonaan unohtanut tätä naista vai onko? toivoisinkin,että ihmiset ketkä ovat tehneet samoin kuin mieheni,kertoisivat omia syitään,jotta voisin käsittää miestäni paremmin…enkä tiedä miten suhtautua ystävääni,koska en pääse tunteesta,että hän olisi aivan syytön,niin sanoi terapeuttinikin…
varmaa täysin on,etten pysty mieheeni luottamaan pitkään aikaan,miten selvitä tilanteista,missä joudun kohtaamaan ystäväni,niitä kun tulee varmasti olemaan?!ystäväni katkaisi välit minuun,koska ei kestänyt minun tylyä asennettani,ei hänkään oikein toiminut…
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.