Terve vaan kaikille, täällä on just eronnut ja masentunut mies. Ollaan vaimon kanssa tunnettu jo n.17 v ja siitä naimisissa 7v. Olin siinä ”uskossa” että meillä on kaikki hyvin, kunnes viime kesänä hän sanoi haluavansa erota, se oli mulle shokki vaikka olinkin jotenkin varautunut siihen. Hänellä oli jo silloin toinen mies kiikarissa.Jotenkin tiesin sen ja niinpä kirjoitin avioeropaperin valmiiksi ja yhdessä sen sitten kirjoitimme. Meillä on kaksi lasta jotka ovat vielä aika pieniä ja syksyllä kuitenkin palasimme yhteen vaikka emme oikeasti erossa olleetkaan, pyyhittiin vaan kaikki viat ja murheet maton alle, niinkuin aina teimme joka on iso virhe ja joita emme koskaan hoitaneet loppuun saakka ja minä luulin että nyt meillä on vihdoin kaikki hyvin.Siellä ne ”luurangot ” on vieläkin. Hän oli netistä löytänyt ihanan miehen jota tapaili aina silloin tällöin, kerran jopa kotona sillä välin kun olin iltavuorossa, se oli vaan yks kaveri, sanoi. Lupasi lopettaa sen suhteen ja olla edelleen minun ja lasten kanssa, ja minä luotin siihen kunnes ystävänpäivän tienoilla hän kärähti, oli liian nerokas suunnitelma jonka aavistin ja tunnustihan se sitten lopulta että näin on, olen rakastunut toiseen mieheen. Eli kaikki mitä oli syksyllä sovittu, niin oli harhaa, valetta vaikka väittääkin että hän yritti olla hyvä minulle mutta ei pystynyt. Ja nyt hän sitten jo asuu sen toisen miehen luona, lapsetkin jäi hieman unholaan vaikka väittää että soittelee ja tekstailee usein. Viime viikolla oli vielä toiset aatokset, muutan pois yksin, en kenenkään kanssa….. En ymmärrä, eikä ymmärrä moni muukaan tätä, lapsista puhumattakaan. Nyt minulta on vedetty matto jalkojen alta tosi pahasti, enkä oikein tiedä että miten tästä eteenpäin, onneksi saan lapset ja tärkeä tukiverkko alkaa olla kasassa. Ex-vaimon mielestä olen edelleen ihana ja tosi hyvä ihminen, mutta ei voi rakastaa enää niinkuin vaimon ja naisen pitäisi. Iso ongelma on siinä että minä en ole koskaan aiemmin sanonut hänelle että minä rakastan sitä, eihän suomalainen mies voi semmosta tunnustaa, paitsi viime kesän jälkeen toin ne kaikki ilmi että hän on minun elämäni nainen niin hyvine kuin huonoine puolineen ja että rakastan häntä, mutta ketään ei voi väkisin pitää. nyt en jaksa muuta. Kiitos kaikille
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.