Törkeä teko vaimolta!

Törkeä teko vaimolta!

Käyttäjä Isi-iskä aloittanut aikaan 23.09.2013 klo 10:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Isi-iskä kirjoittanut 23.09.2013 klo 10:56

Jotkut varmasti tunnistavat tästä tekstistä kuka kirjoittaja on, mutta ei haittaa..

Vaimoni 28v petti minua itseään reilusti vanhemman 46v miehen kanssa joka oli omalla tahollaan myös naimisissa ja vaimoni työpaikan vakituinen asiakas! (Taksikuski)
Alkukeväästä maaliskuussa mentiin naimisiin ja kuitenkin vaimoni aloitti vuoden alussa tämän miehen kanssa suhteen, joka jatkui aina kesäkuulle asti, jolloin sain asian selville. Epäilyjä oli kyllä jo pidemmän aikaa, kun kuulin huhuja muilta taksikuskeilta ja käyttäytyminen oli outoa, mutta vakuutteli ettei ole mitään suhdetta ja piti minua sairaalloisen mustasukkaisena, kun edes mietin tuollaista! Kommentoi vielä että ”mieti vähän et miks tekisin jotain noin sairasta.. Mehän mentiin just naimisiin”!? (Siinä vaiheessa vielä mietin, että olinko oikeasti niin mustasukkainen, että menee jo yli nämä epäilykset ja oli paha mieli siitä)

Itse olikin sairas tehdessään tuollaista naimisiin mennessään ja on vielä kahden pienen lapsen äiti.. Eikä häpeä edelleenkään mitään, vaan on uhmakas ja syyllistävä! ☹️

Selville asian lopulta sain oikeastaan vahingossa. Käytimme vaimoni kanssa samaa tietokonetta, joka kuitenkin pääasiassa oli minun kone jota vaimollani oli tietenkin lupa käyttää.
Eräänä kesäkuisena päivänä aloin katselemaan oman puhelinlaskuni tietoja, koska ihmettelin laskuni suuruutta. Avasin tietokoneen ja menin operaattorin sivuille.
Huomasin, että kirjautumiseen oli jäänyt asetukset automaattisesta kirjautumisesta ja klikkasin kirjaudu sisään painiketta. Hetken aikaa laskuja selatessani ihmettelin, että yhteen tiettyyn numeroon olin mukamas laittanut pelkästään toukokuussa reilusti yli 200 txt-viestiä!!?
Ensireaktio oli tietysti, että joku on minun liittymän onnistunut ”hakkeroimaan” ja lähettelee nyt viestejä minun laskuuni. Katsoin sitten tarkemmin liittymän tietoja ja vaimoni liittymähän se oli!! Tarkemmin kun selailin sitten muitakin kuukausia, niin viestejä tähän samaiseen numeroon oli tammikuulta alkaen yli 700!! Ja puheluita useita tunteja. Kuvaviestejäkin oli reilusti ja sisällön voitte arvata! Aluksi valehteli vielä, että jotakin hassuja irvistelykuvia ne oli.. Ei ollut..

No katti pöydälle ja vaimo tilille tekosista! Kielti vieläkin jyrkästi ensin kaiken, mutta kun kerroin mistä olen tietoni saanut ”tunnusti” että on ollut vain noita viestejä ja soitellut sillointällöin. En tietenkään uskonut ja ilmoitin asiasta tämän toisen osapuolen vaimolle jolloin alkoi tapahtua! Asiaa jonkun aikaa selvitettyämme tämän toisen vaimon kanssa ja vaikka nämä pettäjät pitkään kiistivät mitään tapahtuneeen tuli petturimies tunnon tuskiin ja kertoi hänellä ja vaimollani olleen seksisuhde jo alkuvuodesta asti.

Pettymys oli tietenkin valtava!! ☹️ Kun viestittely tuli julki oli minulla vielä aikomus lasten takia kokeilla suhteen korjaamista ja pari kertaa ehdittiinkin käydä terapiassa ja vaimoni haki apua valehteluun ja syytä siihen, että miksi jatkaa petollista käytöstä vaikka on luvannut lopettaa. Vaimollani oli ollut siis aiemminkin peliä ja kahvittelua miesten kanssa, mutta mitään tämän kaltaista en saanut niistä ainakaan selville.. Totuuden nimissä on selvää, että niissäkin on ollut muuta, kuin kahvittelua.

Tämän toisen miehen tunnustuksen jälkeen päätin etten voi jatkaa liittoa ja että aion hakea avioeroa. Tämä ei vaimolleni sopinut ja ryhtyi taisteluun lapsista, ja aikoo muuttaa lasten kanssa n.700km päähän Rovaniemelle josta on kotoisin! Väliaikaisesti käräjäoikeus määräsi lapset asumaan minun luona, mutta lopullinen oikeudenkäynti lienee vielä tulossa. Oltiin vaimon kanssa joskus puhuttu, että jos erotaan niin lapsilla ei käydä ”sotaa” ja että lapset eivät saa kärsiä tilanteesta.. Nyt on vaimolta unohtunut tuokin lupaus täysin! Asutaan suhteellisen pienellä paikkakunnalla, joten asiat kyllä tulee julki ja sitä vaimoni karkuun olisi lähdössäkin.

Se miksi vaimoni minua petti juuri häiden aikaan, ei ole tullut selväksi, mutta selvää on, että jonkulaisesta mielenhäiriöstä on kyse, koska ei terve naimisiin menossa oleva ihminen tee noin! Varsinkin kun järjesteli niin innokkaasti häitä ja vaikutti onnellisesta!
Syyttää nyt minua siitä, että ajautui toiseen suhteeseen, mutta kyllä ainut syy pettämiseen on aina pettäjä! Se mikä on kyseenalaista siinä, että syyttää minua pettämiseen ajautumisesta on, että minkä takia meni minun kanssa naimisiin, jos olin niin huono mies? Olisi ollut kaikkien kannalta helpompaa jos olisi minusta ensin eronnut, niin tämä olisi ollut aivan toisenlainen tarina..

Lapsille tämä on rankkaa, mutta toisaalta oma elämäni tulee varmasti olemaan parempaa ilman tuota ihmistä!!

Aika kait näyttää miten tälläisestä voi selvitä?! Erityisesti kuitenkin olen pettynyt vaimooni sen takia, että pystyi pilaamaan pienten lastemme (2,5v ja 4,5v) elämän ja siinä samalla monen muunkin läheisen elämän.. ☹️

T: isi-35

Käyttäjä mariella kirjoittanut 24.09.2013 klo 00:45

Hei🙂🌻
Olet kokenut elämäsi suurimman järkytyksen...tiedän sen kokemuksesta ☹️
Josko lukisitko näitä pettämisketjuja: itse sain voimaa, kun huomasin, etten ole yksin samassa tilanteessa.
Meillä kriisi vielä taustalla; paluu takaisin normaaliin elämään vie asiantuntijoidenkin mukaan 1-3 vuotta pettämistilanteesta, suhteen kestosta ja yksilöistä riippuen.
Itsekin aikoinani myös samankaltaista: miksi mieheni loukkasi minua,vaikkatiesi, etten ollut voimissani pitkän fyysisen, kivuliaan sairastumisen takia.
Pettäjän oma kriisi on usein näiden asioiden takana. Meillä meni parisuhde ok, eikä miehen mielestä tuolloin tai ennen tapahtumaa, siinä ollut vaikeuksia😐
Vaikeuksia tuli pettämisestä, valehtelusta ja minun tunteitteni loukkaamisesta.
Niitä haavoja ei hetkessä korjata.
Voimia Sinulle 🌻🙂🌻

Käyttäjä girl71 kirjoittanut 24.09.2013 klo 11:00

Hei kaikille asiaa koskettaville

Asia jota itse eniten ja kohtalotovereita näistä ketjuista seuraten ihmettelen on se, että miten nämä pettäjät näkevät itse asiat niin toisenlaisina ja vian muualla kuin itsessään? Mariellan maininta siitä että taustalla on usein pettäjän oma kriisi on totta; miten voi olla niin ettei pettäjä tällaista nää, vaan lähtee omia reittejään asioita ratkomaan ja "parantamaan", välittämättä pätkääkään muista, esimerkiksi ratkaisujen vaikutuksesta lapsiin ja muihin asian osaisiin? Puolisoni on nyt kohta 2 kk asunut muualla ja röyhkeys ja itsekkyys sen kuin jatkuvat - sekä suhde naiseen jonka kanssa petti.

Nämä kolmannet, mukaan lähtevät pyörät: Mikä saa toisen (meidän tapauksessamme 11 v. minua nuoremman naisen) lähtemään mukaan peliin ja suhteeseen varatun, kahden pienen lapsen isän kanssa? Ja jatkamaan sitä. Eikö oma moraali sano mitään, kehtaavatko nämä sanoa esim. tuttavilleen seurustelevansa vielä naimisissa olevan kahden lapsen isän kanssa ja olevansa osaltaan syypäitä eroon? Eikö heidän mielessään käy millään lailla uuden kumppanin lapset?

Sekin hetki tulee vielä joskus että lapset jossain vaiheessa hoksaavat miten asiat menivätkään.

Käyttäjä mariella kirjoittanut 26.09.2013 klo 17:15

...juuri tuota pettäjien itsekkyyttä ihmettelen myös minä. Ei siinä ainoastaan puolisoon satu se teko, vaan myös lapsiin. Vaikka meillä lapsista lähes kaikki täysikäisiä on, niin kyllä kolahti.
Tytär ei aikonut alussa puhua isälleen sanaakaan enää ja pojat mainitsivat isäkuvan romuttumisesta täysin.
Ja nuo leikkiin mukaan lähtevät kakkoset: meillä miestä vanhempi nainen yhteinen tuttumme, jolla myös useita lapsia ja lapsenlapsiakin 🤨
Se on nyt kyllä jo täysin selvää, että keskusteluempatian sijaan tämä nainen halusi ikäkriisissä testata menekkiään markkinoilla. Minusta hänkin on julma ihminen; tietäen perheemme kärsimykset, sairaalajuttuni yms. käytti tilaisuutta hyväkseen.
Mutta; tärkeintä on, ettei itse alennu samalle tasolle...
Ja ne teidän pienet lapset: liian kallis hinta on se, ettei yhteinen vanhemmuus tule toteutumaan 😳 ihan vaan sen vuoksi, kun toinen on halunnut omat mielihalunsa asettaa perheensä edelle😭