En tiedä mitä pitäisi tehdä. Tuntuu että pitäisi lähteä lapsen kanssa (vauva 7kk), mutta rakastan ja välitän. Puolisoni on tyytymätön seksielämäämme, minuun puolisona (en muka puhu) ym.
Monesti kun yritän keskustella puolisoni kanssa asioista saan kylmän vastauksen tai ”pottuilut” ja haukut, että hänen asiansa eivät kuulu minulle.
On hän humalassa joskus myös virtsannut päälleni, nakannut minut ulos kodistamme, haukkunut mitä kamalimmilla nimillä..uhannut pettää…Ollut reissuillaan 2-3päivää… ja nyt viimeisimpänä rikkoi minun ja lapsemme mukit riidan yhteydessä kun yritin kysyä, että mikä painaa kun on pahantuulisen oloinen…ja aina lopulta annan anteeksi (vaikka hän ei anteeksi pyydäkkään)…
Ahdistaa….on aikoja, jolloin hän on ihana ja rakastava perheen isä, haluaa tehdä kanssani asioita ja taas seuraavana päivänä ei puhu, keskusteluyrityksilleni tulee töykeitä vastauksia, ruuat on pahoja, olen huono sängyssä, mielipiteeni ei kiinnosta, ”vastaan vain itsestäni”-tyylisiä juttuja ym….Lisäksi mieheni väittää, että ongelmamme perimmäisin pohja on kehnossa seksielämässä (Synnytyksen jälkeen paikkani ovat kuivat kuin autiomaa vaikka kuinka haluttaisi ja toiseksi repesin todella pahoin synnytyksessä, joten seksi sattuu…) ja vikahan tietty on minun…olen ehdottanut, että käyttäisimme liukasteita niin vastaus on ”sehä olis ku jonku ”jälkiliukkailla panis…mut voit sä tyydyttää mua niillä rasvoilla..” ..Olen kuulemma passiivinen…
Henkisesti olen ihan rikki, tuntuu, että minua ei rakasteta ja pelottaa lyökö tuo mies vielä joskus minua kun raivostuu kunnolla jostain mitättömästä syystä….onkohan oikeasti vika minussa, provosoinko niin paljon miestäni, että rikkoo paikkoja ym…yritin kysellä syitä rikkomiseen niin vastaus oli ” parempi se on mukeja rikkoa kuin että olisi jonkun leukaluu mennyt uusiksi…”….
Apua tarvitaan….haluaisin niin asiat kuntoon ja että meidän ihanalla pienellä olisi rauhallinen ja hyvä perhe ja kasvuedellytykset……