Toinen nainen onkin ystävättäreni
Mieheni pitkä henkinen suhde onkin nyt paljastunut meidän yhteisksi ystäväksi, jota mieheni nyt niin rakastaa ja joka on todella tärkeä. On pyytänyt mietintäaikaa, kun ei tiedä mitä haluaa (sain tietää kriistämme 4 viikkoa sitten ja naisesta 3 viikkoa sitten ja henkilöllisyyden eilen) Mies piti yhteyttä tähän naiseen lähes päivittäin, vaikka teisin tilanteen. Pakotin lopettamaan sivusuhteen mietintäajaksi tai liittomme loppuu tähän. Nyt kuitenkin mietin kuinka pitkän mietintäajan itse jaksan. Miehellä ollut töissä helvettiä ja pitäisikö tällaiseen nyt sitten suostua (toisin lupasin jo). Sanoo edelleen rakastavansa minua. On katkera minulle tästä kiristämisestäni.
Parisuhteessamme toki kontrolli- ja mustasukkaisusongelmainen, toisaalta mieheni sitotumattoomuus ja omiin harrastuksiiin ja työhän panostaminen. Minä nalkutan, enkä ole antanut tarpeeksi tilaa. Myönnän oman vastuuni liittomme toimimattomuudelle, mutta toisellakin on vastuu tarpeidensa ilmaisemisessa. Pahasta olostaan hän ei ole minulle halunnut puhua, vaan tällä ystävällemme, jolla omassa liitossa pahoja ongelmia. Naisen liitto loppuikin juuri nyt.
Pitäisikö odottaa ja roikkua löysässä hirressä? Vai vain ajatella omaa tulevaisuuttaan ilma tällaista miestä?😟