Tietokonepelit ja parisuhde
Hei! Tosiaan olen tässä pitkään miettinyt, että onko täällä muita, joiden poikaystävät pelaa todella paljon? Miltä se teistä tuntuu ja miten olette saaneet suhteen toimimaan?
Nyt tarkoitan 14-20h päivässä pelaamista. Nimittäin poikaystäväni pelaa tämän määrän hyvin useasti, ellei päivittäin, ja tämä on alkanut ärsyttämään minua, koska emme tee oikein mitään yhdessä, emmekä pysty suunnittelemaan mitään tulevaisuuteen, koska hänellä pitää aina olla lyhyt matka koneelle, jos kaverit tarvii pelaamisessa apua tms. 😁 Joka aamu on hyvin tuttu näky, että herään yksin ja teen asioita yksin kun poikaystävä selailee konetta ja pelaa, hän ei ole läsnä, ja tämä tuntuu pahalta.
Eilen yritin hänelle sanoa, että en pysty tähän enää, koska minäkin olen ihminen ja yksilö, joka tarvitsee huomiota ja sen toisen elämään tekemään niitä asioita yhdessä. Tosiaan poikaystävä yritti vannoa, että tilanne muuttuu ja hän skarppaa, tuntuu vain pahalta että joudun taas sokeasti menemään eteenpäin ja särkemään ihteäni uudestaan ja lisää… Välillä tuntuu hyvin vahvasti ettei poikaystävän elämänkuvaan mahdu parisuhde ja tietokone yhtä aikaan.
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia? 😕