Täydellisessä umpikujassa

Täydellisessä umpikujassa

Käyttäjä Anastasia69 aloittanut aikaan 21.08.2011 klo 14:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Anastasia69 kirjoittanut 21.08.2011 klo 14:53

Moi! En tiedä mitä tekisin, olen aivan kuutamolla. Olen ollut mieheni kanssa jo 15 vuotta ja nyt on semmonen tilanne, että olen ollut jo puoli vuotta rakastunut toiseen, ja kaiken lisäksi naiseen. Rakastan tätä naista todella paljon, mutta hän on tällä hetkellä sinkku ja elää aika villiä elämää. Hän rakastaa myös minua. Pelkään kertoa miehelleni asiasta. Olen miettinyt miten helvetissä sen kertoisin hänelle. Mietin myös pitäisikö minun ja mieheni erota, koska liittomme ei ole ollut yli vuoteen kovin onnellinen enää. Elämme yhdessä kuin sisko ja sen veli. Meillä ei ole minkäänlaista seksiä eikä hellyyttä välillämme. Yhteiselämämme on aika kuollutta, enkä itse jaksa enää edes yrittää tehdä mitään sen eteen. Olen aivan umpirakastunut tähän naiseen ja ikävöin häntä koko ajan koska emme asu kovin lähellä toisiamme. Pelkään kertoa totuutta miehelleni, mutta tiedän, että mun on pakko. En voi elää näin kauaa. Pää sekoaa muuten. Mutta miten sen teen ja olisiko järkevää erota tästä avioliitosta, vaikka en tiedä yhtään mitä tulevaisuus tämän uuden rakkauden kanssa toisi tullessaan ja se on epävarmalla pohjalla? Eli jättääkö tuttu ja turvallinen elämä ja hypätä villiin tuntemattomaan? Siinä sitä on ongelmaa mulla kerrakseen mietittävänä. Kaipaan kipeästi neuvoja ja olen niistä tosi kiitollinen. En voi oikein puhua kenenkään ystäväni kanssa asiasta. 😐

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 22.08.2011 klo 17:59

Heippa
Kannattas kyllä vähän miettiä mitä tekee ja jo nyt olevaa parisuhdetta
kehittää kun siitä saa varmasti toimivan mutta nyt teiltä puuttuu kaikki ne
perusasiat mitä mainitsit kirjoituksessasi läheisyys, seksi, jne
ne on todella tärkeitä kuin myös puhuminen ja kummallakin pitäisi olla yhteinen halu ja tahto niin varmasti pärjäätte.
Suosittelisin teille kyllä ammatti apua niin heti niin auttas varmasti teidän elämää.
Mene nettiin ja googleen laita hakusanaksi perheasiain neuvottelukeskus niin saisitte
upeaa ammattiapua.
Toivoisin että yrittäisitte viellä mutta nyt täytys parisuhdetta rakentaa pala palalta.
Itse minulla ja eukolla on menossa 18 yhteinen vuosi ja me ollaan hurjan
onnellisia ( ei ole tarkoitus kehua ) meillä menee liijan hyvin mutta meillä on
kummallakin halua yrittää ja mennä eteenpäin ja minulla on niin upea vaimo
että en voi edes sanoin kuvata ja saman laista parisuhdetta toivoisin teille.
Nyt asioista heti vakavasti juttelemaan niin se on ensimmäinen askel.
Kaunista loppukesää sinulle