tämän elämän tämänhetkinen tilanne.

tämän elämän tämänhetkinen tilanne.

Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 03.05.2007 klo 20:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä mymmeli77 kirjoittanut 03.05.2007 klo 20:51

moi,olen saanut elämäni nyt suht`raiteilleen,toki mieheni ihastuminen ystävääni vieläkin kirveltää,mutta olen päässyt ihan hyvin jaloilleni.olen huomannut ystäväni olevan sellainen nainen,joka pitää ns.peliä miesten kanssa,muttei ilmeisesti meni flirttiä pidemmälle….en voi vaan kaikesta hyvästä huolimatta ymmärtää,miksi ei hän tehnyt miehelleni selväksi,ettei hänen ihastuksensa ystävääni kohtaan ollut oikein minua kohtaan,mieheni kertoi ettei tämä ystävä myöskään milloinkaan maininnut rakastavansa miestään…jännittää,onko ne tunteet kadonneet ja onko mieheni ”vain minun”,onko pahin kriisivaihe ohi?,ainakin mieheni jäi luokseni…olen myös tehnyt sovinnon ystäväni kanssa…NIINHÄN SITÄ SANOTAAN😋IDÄ YSTÄVÄT LÄHELLÄ,MUTTA VIHOLLISET VIELÄ LÄHEMPÄNÄ…

Käyttäjä patinatar kirjoittanut 09.05.2007 klo 12:07

Hei Mymmeli,

Kiva kuulla sinusta ja sen että olet saanut asioihin selvyyttä.Toivon oikeasti että olette saaneet asian käsiteltyä, pohjaa myöten jottei asia nouse kummittelemaan seuraavan riidan myötä.
Minä henkilökohtaisesti en jatkaisi ystävyyttä flirttaavan ystävän kanssa, en luottaisi.En tiedä onko viisasta pitää häntä lähellä....mutta oikeasti toivon sinulle kaikkea hyvää ja sitä että saat tilaisuuden rakentaa suhdettanne varmemmalle pohjalle!Muista hoivata suhdetta ja etsiä rakennuspalikoita,mutta älä jää polkemaan paikoilleen niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Nyt tarvitaan työtä suhteenne eteen..

Auringonsäteitä 🙂🌻, terkuin Patinatar