Tällaistako elämä on?
Onpa kiva, että löysin tänne, täällä on juuri sellaista asiallista keskustelua, mitä toivoinkin🙂
Siis kerronpa hieman itsestäni:
Minulla on pitkä avioliitto takana (kaksi aikuista lasta), nuorena ensimmäisen ihastuksen kanssa kuljettiin yli 30 vuotta. Suhteemme oli erittäin vaikea jo seurusteluvaiheessa (jatkuvaa uhkailua, henkistä sekä fyysistä väkivaltaa miehen puolelta), tajusin vasta eromme jälkeen, missä oltiin menty: minut oli kasvatettu lapsuudenkodissa kiltiksi tytöksi ja miehessä oli havaittavissa selviä narsistin piirteitä☹️ oli siis hedelmällinen maaperä hänelle pyöritellä minua omien halujensa mukaan. Hänellä mielipiteet ja tunteet vaihtuivat kuin liikennevalot! Tunsinkin jossain vaiheessa olevani vain pelinappula… Minä olin koko yhteisen taivalluksen aikana kokonaisvastuussa kodista, lapsista, ruokaostoksista, laskujen maksuista, puutarhanhoidosta ym. ym. Alkoholia hän ei paljoa käyttänyt ja ei käynyt vieraissa, muuten elämä sitten olikin mahdotonta☹️
Tällä hetkellä olen avoliitossa miehen kanssa, johon rakastuin totaalisesti melkein heti exäni lähdön jälkeen. Tapasimme netissä treffipalstalla, sitten viestailtiin kännykällä ja tavattiin, toisella tapaamisella hän vei minulta ”jalat alta”. Siitä lähtien olemme olleet lähes erottamattomat.
Parin kk:n seurustelun jälkeen muutin hänen luokseen. Elin elämäni onnellisinta aikaa: meillä kertakaikkiaan kaikki sujuu noin vaan, kaikki tehdään yhdessä ja vietetään paljon aikaa kahdestaan, oikeastaan ei kaivatakaan muuta seuraa, nautitaan vain toisistamme. Purppuranpunainen uni katkesi viime syksynä, kun huomasin miehen puhelimesta viestejä muilta naisilta ym. Hänestä ei saa puhumalla mitään mistään irti, nämä olivat vain hänen ”ystäviä”, lupasi ettei ole enää heihin yhteydessä ja pyysi luottamaan. Siitä lähtien olen elänyt kuitenkin aikamoisessa epätietoisuudessa ja päätin ottaa miehestä selvää: aloin itse viestailemaan mieheni kanssa (ostin toisen puhelimen ja siihen liittymä, josta ei saa tietoja omistajasta). Ja jäihän hän kiinni😭 lähetteli suukkoa ja ehdotti tapaamista…
Halusin, että tämä selvitetään pohjamutia myöten keskustelemalla, MUTTA mies menee täysin lukkoon ja alkaa vain itkemään, jos asia otetaan puheeksi😠 Minähän se katala olin, kun tämmöisen ansan viritin😟
En todella tiedä, mitä teen. Mies ei ole läpeensä paha, en ole osannut aikaisemmin edes haaveilla tällaisesta suhteesta, arkiaskareet, hellyys, seksi kaikki toimii loistavasti. Siksi ihmettelenkin, mikä aiheuttaa tällaista… Päässä vain takoo miksi miksi.😑❓