Sydän menee kasaan..
Tämä onkin eka kerta kun täällä kirjoittelen.
Apua vain yksinkertaisesti piti hakea.
Olen käynyt jo useamman vuoden terapioissa perheväkivallan takia. Olin aina kohde ja nyt kun löysin itselleni vihdoin ja viimein miehen joka ei tee pahaa, alkoi parantuminen.
Olemme elelleet jo toista vuotta yhdessä ja nyt tapahtui jotain niin kamalaa etten itsekään ymmärrä. Olimme ulkona juhlimassa ja kotiin päästyämme hänellä flippas (liikaa juonut? en tiedä) koska eräässä baarissa oli entinen miesystäväni soittamassa.
Tästä on jo vuosia kun hänen kanssaan olin ja olin yllättynyt kun hän siellä oli ja iloinen. Vilkutin ja jäin ystävättäreni kanssa tanssimaan. Mieheni meni pöytään istumaan eikä suostunut kertaakaan tulemaan tanssimaan. Siinä oli ainoa kontakti tuohon ex-mieheen. Emme jutelleet, emme koskeneet, ei mitään..
Kotiin päästyämme puhkesi sota. Oma mieheni hyökkäsi kimppuuni ja kuristi lähes tajuttomaksi. Minulla on naamassa ruhjeita, silmä ihan tulipunainen ja…
En uskalla kenellekään kertoa. Mieheni voi huonosti, hän itkee jokapäivä, koska ei muista mitään mitä tapahtui. Minulla mielialat heittelee laidasta laitaan, piiloittelen ruhjeita meikillä ja lapselleni selitin että olen tökännyt silmään kynnellä..
Tuntuu että rintakehä menee kasaan, kädet tärisee, itku on kurkussa, ja samaan aikaan skarppaan koska näen mieheni voivan huonosti teostaan. En haluaisi että häneen sattuu se että minä voin huonosti..
Omalle terapeutilleni en uskalla kertoa, olimmehan jo päässeet näin pitkälle ja koska historiassa on niin paljon väkivaltaa, on minua myös uhkailtu että minulta viedään lapsi pois jos enää koskaan tulee mitään..
Pää on sotkussa, vanhat pelkotilat posahti takaisin, pelkään tuota omaa ukkoani, pelkään että joku saa tietää, pelkään omaa tunnettani..
Auttakaa minua, kosk mistään muualta en uskalla apua hakea.