Suhteen alussa hairahdus.
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä kymmenen kuukautta nyt. Olemme nelikymppisiä. Se oli salama ihastumista molemmin puolin..Olimme kumpikin ihan sekaisin ja kumpikaan ei ollut ennen ihastunut niin voimakkaasti! Tapailtiin aluksi välimatkan vuoksi kerran tai kaksi viikossa,ja noin kuukauden kuluttua hän alkoi olla luonani kaiket vapaa-aikansa.Noin kuukauden kuluttua hän jo tunnusti rakkautensa ja olin kuulemma hänelle alusta asti ihan ehdoton ykkönen ja paras kaikista! No,meni ihan hyvin kevääseen asti,kunnes kerran tivasin hänen uskollisuuttaan.Ei meinannut kertoa,vakuutti että ei ole mitään ollut..jostain syystä vaan jankutin,ja hän tunnusti,että yksi juttu on,mitä ei ole antanut itselleen anteeksi ja halunnut unohtaa sen..eli kun olimme tavanneet 2-8kertaa,ei muista ihan tarkasti aikaa..oli baarista lähtenyt kotiin ns. Pakoon yhtä naista,jonka kanssa oli ollut kännipanoja ennen minua.nainen oli halunnut mukaan ja mieheni oli kertonut että on tavannut naisen jonka haluaa ja että heistä ei tule mitään. Ei ollut ennenkään ollut edes ihastunut tuohon naiseen. Mieheni käveli kotiinsa mutta nainen myöhemmin oli soittanut ovikelloa ja itkenyt että haluaa jutella..nainen oli puhunut ja mieheni edelleen kertonut minusta.mieheni oli sitten sanonut menevänsä nukkumaan,humalassa ja väsynyt. Sit se nainen oli kuitenkin kömpinyt viereen ja yritti saada mieheltä seisomaan,ei ollu kuitenkaan seisonut ja nainen yrittänyt survoa päällä istuen siinä onnistumatta,mieheni siis vain makasi selällään. Aamu oli ollu kamala,ja nainen oli lähteny pikaisesti. Mies on katunut siitä asti todella ja ei uskaltanut kertoa peläten minun tapailun loppuvan siihen. Sanonut asian painaneen häntä todella kun periaate on ettei petetä.Tällä hetkellä olemme kyllä umpi rakastuneita,varsinkin mies.mutta minä en meinaa päästä yli tuosta jutusta! Mitä olette mieltä?