Suhde vai minä solmussa?
Voi mistä sitä aloittaisi?
Ihan perustietona oltiin 3 vuotta etäsuhteessa ja puoli vuotta sitten minä pakkasin kimpsuni ja kampsuni ja muutin miehen luokse. Taakse jäi hyvä työpaikka ja lähisukulaiset, joten orpo olo johtuu osaltaan siitäkin. Taloudellinen tilanteeni huononi myös huomattavasti, joka ahdistaa tietysti osaltaan sekin.
Mutta kaikki tuntui räjähtävän käsiin siitä, kun mies sitten viimein uskalsi tunnustaa, ettei hänellä ole pienintäkään aikomusta perustaa perhettä, asia, josta olen jo kauan haaveillut ja iän puolesta alkaa lähivuosina jo olla hoppukin. Samaan syssyyn tuli sitten sekin, ettei hänellä ole mitään aikomusta mennä kanssani naimisiinkaan, vaikka ihan virallisesti kosi pari vuotta sitten.
Että nyt sitten löysinkin itseni vieraasta paikasta PA:na. Miehelle luultavasti sopii ihan hyvin, että tässä vaan ollaan ja elellään, ei ainakaan ole ulosheitolla uhkaillut, vaikka tuntuu välinpitämättömältä ja kylmältä.
Itsellä on sydän ymmärrettävästi murskana, jotkut päivät jaksaa ihan hyvin, mutta suremiseni alkaa jo vaikuttaa uuteen työhönikin, joka on itsessäänkin ihan tarpeeksi stressaavaa. Olen muuttunut ailahtelevaksi, kriisitilat tulee ja menee, työnnän miestä pois luotani ja sitten suren yksinäni vielä enemmän, koska tuntuu ettei hän välitä. Lähinnä tuntuu vain ärsyyntyvän itkuisuudestani ja ahdistuneisuudestani.
Miten saan tähän tilanteeseen jotain tolkkua, että jaksan jatkaa eteenpäin?
Annukka