suhde narsistin kanssa?
Olen todella väsynyt. Olen tuntenut erään miehen 4 vuotta ja joista 3 vuotta
ollaan seurusteltu. Tilanne on alkanut käymään nyt sietämättömäksi.Suhde on
alkanut saamaan aivan sekopäisiä piirteitä. Alkuaika tämän tyypin kanssa oli
aivan ihanaa, olin aivan sekaisin hänestä ja niin onnesta sekaisin etten
huomannut hänessä mitään outoa vaikka jo silloin havaitsin hänessä jotain
outoja piirteitä esim.sellainen tietty kylmyys ja tunteettomuus aika ajoin
mutta pääpiirteittäin se oli ihanaa aikaa ja sain paljon ihailevia rakkaudellisia viestejä. Suhteen alussa asuimme eri paikkakunnilla ja ei siten edes nähty kun vain viikonloppuisin..
No hän sitten kysyi haluaisinko että hän muuttaa lähemmäs minua maalle ja suostuin tottakai.Olisin jo ollut melkein valmis muuttamaan yhteenkin, mutta ajattelin että edetään hitaammin.Suhde eteni ja meni melko hyvin vaikka joskus oli satunnaisia riitoja. Ajattelin että nyt olen löytänyt elämäni miehen, kunnes sitten eräänä iltana jokin muuttui. Ollessamme hänen luona meille tuli jotain pientä riitaa jostakin, yhtäkkiä hän sai silmittömän raivokohtauksen alkoi huutaa ja riehua ja löi oven rikki Säikähdin pahasti koska olin pitänyt häntä lähinnä kilttinä ja rauhallisena. Se riita oli hyvin raju, sitten jälkeenpäin hän rauhoittui ja ajattelin että annan hänelle anteeksi, että ehkä hänellä oli vaan huono päivä ja paha olo jostakin. Tilanne rauhoittui.Sitten aloin havaita että kuvioon tuli asioita joista en tiennyt, hän olikin aina juovuksissa kun piti nähdä. se ei ollut mitään
satunnaista vaan jatkuvaa juomista jokapäivä. Tuli tilanne että häneltä loppui rahat
sanoi että lainaa nyt edes muutama kymppi. Tätä alkoi jatkumaan toistuvasti. Juomista ja riitoja alkoi olla enemmän. Häneltä oli mennä kämppä alta koska rahaa ei ollut.
Yritin rakastaa häntä terveeksi, mutta turhaan.Jäin silti koska rakastin häntä.
Hän alkoi haukkua ja kiusata minua mitä oudoimmilla tavoilla vaivihkaa, en oikein tajunnut mistä on kyse..
2 vuotta oltuamme päätin että nyt tästä saa tulla loppu en jaksa enää.Hän joi ja riitellimme todella paljon,mukaan alkoi tulla myös fyysinen väkivalta. Hän löi,puristi lujaa,
töni jne.Erosimme vähäksi aikaa. Hän petti minua tällävälin.Meni muutamia kuukausia ja hän otti uudelleen yhteyttä sanoen että haluaa palata takaisin ja että pettäminen oli vain känninen virhe. Olin jotenkin ihan tunnekuohuissa vieläkin erosta sillä rakastin häntä kuitenkin todella syvästi, ,myös hän osoitti rakkauttaan ja kertoi miten hänen on ollut ikävä ja että rakastaa vain minua ja että kaikki muutttuu.Palasimme yhteen.Ollaan vieläkin yhdessä mutta usko alkaa hiipua. Ei ole voimia enää, olen alkanut epäillä hänen valehdelleen useita kertoja haukkuen minut vainoharhaiseksi ja ehkä myös varastellut.Epäilen koko suhteen olleen vaan harhaa ja petosta, hän osaa olla todella ihana mutta toisessa hetkessä halveksuva ja väkivaltainen.Hän on eriomainen lukemaan ihmisiä,sosiaalinen ja osaa olla ihmisten kanssa.Epäilen että hänellä on varmaan salaisia suhteita muihin naisiin.Jos kysyn asiasta alkaa silmitön raivoaminen että olen mielenvikainen vaikka hänessä on jotain epäilyttävää, tulee kumma olo.
olen aivan lopussa en tiedä mitä tehdä=( olen varmaan jotenkin läheisriippuvainen en osaa päästää irti vaikka järki sanookin niin.Ei ole voimia erota mutta tämäkin on tuskaa.
En myöskään tiedä hänen suhtautumistaan eroon, hän saattaa ottaa sen välinpitämättömästi tai saada raivokohtauksen. Olen umpikujassa.
☹️☹️