Siskoni tuhoaa avioliittoni
Olemme olleet mieheni kanssa kaksi vuotta naimisissa ja sekä minun että mieheni kärsivällisyys alkaa olla lopussa. Siskoni on hyvin vaikea ihminen, joka kaipaa paljon huomiota ja jossei sitä tule hän suuttuu.
Siskoni on naimaton, asuu viereisessä kaupungissa, mutta välimatkaa on vain noin kymmenen kilometriä. Hän soittelee jatkuvasti, kertoo ainoastaan omia asioitaan, joskus tiedän hänen päivänsäkulun aamusta iltaan. Puhelut kestävät useita tunteja, jos haluan lopettaa puhelun, hän suuttuu. Minulla ei ole koskaan aikaa kuunnella häntä hänen mielestään.
Jos haluan viettää iltaa mieheni kanssa, hän sanoo etten ajattele muita kuin itseäni, enkä vietä aikaa hänen kanssaan. Hän on usein pahalla päällä, mikä heijastuu minuun ja parisuhteeseemme. Olen väsynyt kun kuuntelen häntä pitkään, enkä saa koskaan jakaa omia ongelmiani. Minulla ei myöskään voi olla muita läheisiä ihmisiä, koska aikani ei riitä muuhun.
Olen työni vuoksi kiireinen ja mieheni ja minun yhteiset ajat ovat viikonloppuisin. Silloin minun pitäisi lähteä siskoni kanssa syömään tai muuhun vastaavaan.
Olen henkisesti heikko, enkä kestä syyllistämistä, jota minun pitää kohdata päivittäin.
Tässä aiheeseen vasta pieni raapaisu.