Olen vaikean avoliiton jälkeen päättänyt vihdoin ja viimein erota, olen sanonut miehelle että toivon hänen muuttavan pois pian. Toisaalta olo tuntuu helpottavalta, mutta olen tämän liiton eteen halunnut tehdä kaikkeni. Ja varsinkin hyvät alkuajat palaavat mieleen, kaipaan sitä ihmistä jonka silloin tunsin.
Olen eronnut jo kerran avioliitosta, josta kaksi jo melkein aikuista lasta.Olen kuitenkin vielä melko nuori, sillä perheen perustin aikoinaan hyvinkin nuorena. Itse eron hyväksyminen on minulle hirveän vaikeaa..ja kaiken jälkeen toivoisin vaan kaiken muuttuvan hyväksi. Mutta totuus on että mies ei arvosta minua lainkaan, ja henkinen väkivalta loistaa läsnäolollaan. Jopa pelkään häntä, on ollut myös fyysistä väkivaltaa. Nyt kun lapset alkavat olla isoja ja vihdoin olisi aikaa itselle ja parisuhteelle…ei ole enää mitään.
Tiedän, että tämä kuulostaa tyhmältäkin. Mutta olen surullinen, kaipaisin hyvää ihmissuhdetta mutta se tuntuu kohdallani mahdottomalta. Ja en jaksa niitä kyselyjä, miksi ja miksi erositte. Oma sukuni on kovin kriittinen eroihin ja tiedän mikä reaktio tulee olemaan…en vain jaksa selittää enää mitään kenellekään…tukea kun en heiltä saa. Tämä on nyt tällaista vuodatusta, pahin on vielä edessä.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.