Seurustelusuhde lapsettomana keski-ikäisenä naisena

Seurustelusuhde lapsettomana keski-ikäisenä naisena

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 16.06.2020 klo 17:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2020 klo 17:41

Olen yrittänyt luoda seurustelusuhteelle kulisseja keski-ikäisenä naisena, mutta törmään tosiasiaan ettei minulla pidä olla tarvetta sellaiseen, koska olen yksinäinen lapseton nainen, ja asun yksinäni kerrostalossa. Minulle pitäisi riittää se että minulla on nuorempia naapureita, jotka ovat perheellisiä. Minun pitäisi tyytyä olemaan seurallinen naapuri ja ystävä, ilman kumppania tai kumppaneita.

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2020 klo 19:22

Olen kovin pettynyt kaikkeen saamaani vastakaikuun (hyväsi minulle), koska en kyennyt vastaamaan samalla mitalla tunteeseen, koska minulla ei ollut tunteita, koska en ollut kyennyt niitä itselleni rakentamaan, jonka seurauksena minun olisi pitänyt muuttua.

Jos onnistuisin joskus uskomaan hyvään parisuhteeseen ja minua tyydytävään seksielämään. Olisin toisenlaisessa tilanteessa heti alusta asti, mutta kävisikö siinä hyvin.

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2020 klo 18:56

Löytäisinkö miehen joka olisi minun mieleiseni ja riittävän rikas, jotta ei tarvitsisi enää elää puutteessa. Voisinko silloin antautua suhteelle täydestä sydämmestäni!

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2020 klo 20:02

Kahdet rukkaset tänään kahdelta eri mieheltä. Ei hyvin mene. Tunteet ihan kippurallaan.

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2020 klo 10:42

Olen tutustunut netissä mieheen joka luo minuun suhdetta rohkeana naisena.

Käyttäjä kirjoittanut 24.06.2020 klo 07:59

Taidan olla puutteessa.

Tunteet vastaanottavat härskiä ajatuksia, kommentteja, ja huomaan ajautuvani yhä kauemmaksi seksuaalisuuden ilmapiiriin.

Käyttäjä kirjoittanut 01.07.2020 klo 19:18

Viikossa ehtii mieli muuttua moneen kertaan. Pitäisi saada suhteeseensa pysyvyyttä. Ei auta olla noin tunteidensa orja. Ja pitää kyetä säilyttämään järki kulta päänupissansa. Ilman sitä tulee pitkä ikävä ilman seurustelusuhdettansa. Jonkinlainen tasapaino ajan, paikan, ja henkilöiden hyväksynnän, ja tunteen, ja järjen välimaastossa.

Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2020 klo 11:52

Olla heterosti yhdessä. Millaiseksi seurustelu siitä muuttuu? Onko mahdollisuuksia löytää yhteiseloa?