Seksuaalisuuden pohdinnat

Seksuaalisuuden pohdinnat

Käyttäjä Dunwich aloittanut aikaan 02.03.2020 klo 19:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Dunwich kirjoittanut 02.03.2020 klo 19:44

Olen 38 v ja paininut homoajatusten kanssa jo vuosia. Sain ajatuksen päähäni pieleen menneen yhden yön jutun jälkeen. Olin polttanut kannabista ja sain ajatuksen että olenko mahdollisesti homo. Minulla on aina ollut tosi huono itsetunto ja tämä säteilee epävarmuutena ja kiihoittumisvaikeuksina. Seksikokemukseni olivat olemattomia teini-iässä, varmaan koska olin tosi ylipainoinen ja en uskaltanut lähestyä tyttöjä.

Tätä nykyä en ole harrastanut seksiä miesten kanssa. Enkä oikeen osaa kuvitella tilannetta.

Vuosia sitten tapasin ensimmäisen tyttöystäväni ja alussa oli ongelmaa seksin kanssa. Sain suorituspaineet helpottamaan cialiksen avulla ja jonkun aikaa menikin ihan ok ilman lääkettä. Mutta paineet ja sitä myötä asian vatvominen aina palaavat. Olen huomannut, että kiihoitun kun ei ole painetta päällä, esimerkiksi kun kumppanilla on kuukautiset päällä. Mikä neuvoksi? Olen puhunut seksuaaliterapeutin kanssa, ja hänen mielestään kyse on valheellisen identiteetin huolesta ja pelosta.