Olen ollut suhteessani jo usean vuoden. Kaikki menee kohtuullisen hyvin. Mutta mieheni on alkanut puhua halustaan kokeilla erilaisia seksifantasioita ihan oikeassa elämässä. Hän tahtoisi minun olevan toisen naisen kanssa, ja hän osallistuisi molempiin yhtyen, sitten hän tahtoisi että olisi useampi nainen yhtäaikaa, mieluusti noin neljä viisi kpl. Hän myöskin kertoi että salaisissa ajatuksissaan hänen tekisi mieli alkaa ns. gigoloksi, mutta sitä hän ei kuitenkaan toteuttaisi oikeassa elämässä, sillä hän jännittää liikaa vieraita naisia, kertomansa mukaan. Hän petti minua toisen naisen kanssa kaksi vuotta sitten, ja kertoi tämän asian minulle vasta eilen. Hän oli kuitenkin katunut tekoaan, mutta kertoi silti saaneensa kokea toisen naisen kanssa himoa ja kipinöitä, joita meillä ei enää niin paljon ole. Mutta seksi on yhä ollut hyvää välillämme kuitenkin. hän kertoi tämän toisen naisenkin tuntuneen hyvältä.
Hyvät lukijat, miltä tämä mielestänne kuulostaa, toisin sanoen onko tämä ihan normaalia puhetta? Rakastaako mieheni enää minua? Miksi hän tahtoo muita naisia? Olen itkenyt ja miettinyt mitä teen ja toivon nyt ulkopuolista näkökantaa teiltä asiaan? Onko lahdessa hyvää parisuhdeneuvojaa?
Halaus ja Kiitos etukäteen.