Sekaisin ja lohduton
Tarinani on varmaan typerin.
Nuorena 17v tapasin ihana pojan johon rakastuin, seurusteltiin ja muutettiin yhteen asumaan. Hän oli ja on edelleen ihana mies joka ymmärtää ja tukee. Ei ahkerin tekemään mutta antaa kaiken tilan toiselle olla mitä on. Vuodet kului ja kun niitä oli yhdessä vietetty 10 olisin halunnut kihloihin, naimisiin. Yritimme ottaa yhdessä koiran mutta mies ei jaksanut sitä yksin hoitaa kun minä olin poissa töiden takia niin paljon ja siitä luovuimme.
Kihlat sain, lähinnä minun tahdostani…häitä ei kuulunut kahteen vuoteen ja lapsen teosta ei puhuttukkaan. Yhteisiä vuosia oli 13 ja seksi elämämme puuttui kokonaan. Läheisyytenä sain välillä rapsutusta ja tiesin kyllä että minut hyväksytään ja rakastetaan.
Minulla napsahti ja muutin vuodeksi pois yhteisestä kodistanme. Palasin mutta edelleen ei seksi elämää ja olo oli tukalaa. Yhteinen historia auttaa ymmärtämään kyllä toista ja tietää mistä toinen pitää mutta asiat ei edistynyt/muuttunut. Lopulta päätin että myydään yhteinen asunto ja muutetaan erilleen. Vuosia takana 18 yhdessä.
Olen jatkuvasti huolissani pärjääkö ”mieheni”, haluaisin häntä olla tukemassa ja auttamassa ja lohduttamassa ja kannustamassa. Rakastan häntä valtavasti ja nyt yli 6kk erosta itken lohduttomasti kun tuo tukeni on poissa ja minä en ole häntä tukemassa.
Voisiko sen saada sittenkin toimimaan pyörii mielessäni koko ajan.
Itselläni on ollut uusi mies kuvioissa nyt, mutta en osaa siihen heittäytyä täysin koska tuntuu että hän ei rakasta ja ymmärrä minua niinkuin exä ja uuden kanssa meillä on suuria kommunikaatio vaikeuksia.
Sitten asiaa entisestään ”pahentaa” että sain tietää olevani nyt raskaana elämäni ensimmäistä kertaa 36v. Olen kauhuissani, enhän enään voi saada korjattua elämäni rakkaustarinaa kun odotan lasta toiselle. Meneekö entiseni elämä palasiksi tämän minun sekoilun takia tosin tietääkö hän vieläkään mitä haluaa… Abortti olisi todella rankka valinta ja uusi mies haluaa lapsen…
Miten tähän sotkuun masennuksissani itseni ajoin ja nyt tuntuu aina vaan pahemmalta. Miksi hyvä mies ja seksitön suhde ei minulle riittänyt miksi piti haluta naimisiin ja intohimoa ja sen pohjalta heittää kaikki menemään???
Kauhuissani vaan itken enkä tunne onnea enää olevan.